  • 1. Data: 2014-11-26 12:57:13
    Temat: Getin up - co dalej? KK czy zamkniecie?
    Od: m...@g...com

    6x50 zł wykorzystałem.
    Zwroty 1 zł za transakcje kartą >100 zł zlikwidowali.

    Co dalej? Likwidować konto? Myślałem o KK ze zwrotem 2 % , max 30 zł/mies., ale
    haczykiem jest, że mimo to trzeba mieć i debetową i wydawać nią 300 zł/mies., żeby
    nie było opłat za konto i żeby było te 2 %. Prawda to?

    No i tą KK trzeba też robic minimum 300 zł/mies i jest opłata za jej wydanie i
    wznowienie. To chyba lepiej zostać przy 1 % z debetówki eurobanku prestige..

    M.

  • 2. Data: 2014-11-26 13:53:02
    Temat: Re: Getin up - co dalej? KK czy zamkniecie?
    Od: luc <b...@g...de>

    W dniu środa, 26 listopada 2014 12:57:14 UTC+1 użytkownik m...@g...com napisał:

    > No i tą KK trzeba też robic minimum 300 zł/mies i jest opłata za jej wydanie i
    wznowienie. To chyba lepiej zostać przy 1 % z debetówki eurobanku prestige..

    Eurobankowy 1% do końca roku :-(

    pzdrwm
    luc

  • 3. Data: 2014-11-26 21:40:41
    Od: m...@g...com

    W dniu środa, 26 listopada 2014 13:53:03 UTC+1 użytkownik luc napisał:

    > Eurobankowy 1% do końca roku :-(

    Gdzie to przeczytałeś? A potem co? Likwidacja konta? Z miesiecznym wyprzedzeniem?

    M.

  • 4. Data: 2014-11-27 06:39:33
    Od: m...@g...com

    W dniu środa, 26 listopada 2014 13:53:03 UTC+1 użytkownik luc napisał:

    > Eurobankowy 1% do końca roku :-(

    No to może jednak założyć KK w Getinie? Czy tam tez tylko do końca roku?

    M.

  • 5. Data: 2014-11-30 11:28:52
    Od: Zibo <z...@g...com>

> [...]
    wznowienie. To chyba lepiej zostać przy 1 % z debetówki eurobanku prestige..

    Masz jeszcze kartę debetową dla kierowców ze zwrotem za tankowanie.

  • 6. Data: 2014-12-10 11:49:36
    Od: m...@g...com

    A którą KK 2 % w Getinie założyć?

    Konsultanci w oddziale nie mają pojęcia, czym one się różnią twierdząc, że ich z tego
    nie szkolą i że bardzo rzadko je wydają.

    Visa Simply One jest niby bezpłatna - jakieś haczyki?

    M.

  • 7. Data: 2014-12-11 10:17:09
    Od: m...@g...com

    W dniu środa, 10 grudnia 2014 11:49:37 UTC+1 użytkownik m...@g...com napisał:

    > Visa Simply One jest niby bezpłatna - jakieś haczyki?

    Haczyki są tutaj:
    https://www.getinbank.pl/files/documents/Jak_uzywac_
    karty_Visa_SimplyOne.pdf

    1. Płatności zbliżeniowe idą z części debetowej.

    2. "operacja z użyciem chipa umieszczonego na karcie -
    w momencie dokonywania operacji Posiadacz wybiera na
    terminalu rodzaj karty (Visa Debit lub Visa Credit), której dane
    mają zostać użyte do dokonania operacji (w przypadku jeżeli
    urządzenie nie umożliwia wyboru rodzaju karty, wówczas
    operacja dokonana jest z użyciem danych karty debetowej)"

    Jak to wygląda w praktyce? Jakie terminale to umożliwiają a jakie nie i ile ich jest
    procentowo?

    M.

  • 8. Data: 2014-12-14 13:03:55
    Od: xbartx <b...@h...net>

    W dniu 11.12.2014 o 10:17, m...@g...com pisze:

> [...]
    > operacja dokonana jest z użyciem danych karty debetowej)"
    >
    > Jak to wygląda w praktyce? Jakie terminale to umożliwiają a jakie nie i ile ich

    Zastanawiałem się kiedyś nad tą kk tylko ta debetowość wadzi. Aczkolwiek
    myślałem o takim 'hacku' aby zastrzec debetówkę i żeby została tylko kk,
    jednak nikt mi w tym banku nie potrafił powiedzieć czy tak można. Już
    nawet złożyłem o nią wniosek ale okazało się że muszę coś donieść i mi
    się odechciało ;)

    Xenocide

  • 9. Data: 2015-01-15 05:37:59
    Od: m...@g...com

    W dniu czwartek, 11 grudnia 2014 10:17:11 UTC+1 użytkownik m...@g...com napisał:

    > Jak to wygląda w praktyce? Jakie terminale to umożliwiają a jakie nie

    Odpowiedz z banku:

    "Bank nie posiada informacji, które terminale umożliwiają niniejszą usługę, gdyż jest
    to uwarunkowane od dystrybutora terminali płatniczych."

    M.

  • 10. Data: 2015-01-19 14:57:59
    Od: m...@g...com

    W dniu niedziela, 14 grudnia 2014 13:03:56 UTC+1 użytkownik xbartx napisał:

    > Już
    > nawet złożyłem o nią wniosek ale okazało się że muszę coś donieść i mi
    > się odechciało ;)

    Mi też się już odechciewa, bo się okazało, że zaświadczenie o zarobkach ma ważność
    ileś dni i właśnie minął termin. No nie będę drugi raz zawracał głowy pracodawcy. :P

    M.