  • 1. Data: 2014-11-26 17:52:20
    Temat: Smart Bank i x-sell
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    dzwonili i oferowali kredyty:

    1. gotówka z opeocentowaniem 12% i najniższą prowizją na rynku = 3%, max
    10.000 zł

    i wysokość oprocentowania (max jakie można zaoferować) i prowizja
    doprowadziły mnie niemal do łez

    2. KK z limitem min. 1200 zł, pierwszy rok 5 zł za aktywację a od
    drugiego roku 20 zł za korzystanie

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 2. Data: 2014-11-27 22:07:50
    Temat: Re: Smart Bank i x-sell
    Od: gral <n...@e...pl>

    W dniu 2014-11-26 17:52, RobertS pisze:
> [...]
    > doprowadziły mnie niemal do łez
    >
    > 2. KK z limitem min. 1200 zł, pierwszy rok 5 zł za aktywację a od

    Do mnie też dzwonili. Nie op...liłem, bo nie byłem na 100% pewny, ale po
    rozmowie zalogowałem się i sprawdziłem. Zgoda na marketing - BRAK.
    Chamstwo (i przestępstwo).

    G.

  • 3. Data: 2014-11-27 22:41:21
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Do mnie też dzwonili. Nie op...liłem, bo nie byłem na 100% pewny, ale po
    > rozmowie zalogowałem się i sprawdziłem. Zgoda na marketing - BRAK.
    > Chamstwo (i przestępstwo).
    >
    > G.

    oferowali KK, której nawet nie ma na stronie...interesujące

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2014-11-28 01:17:22
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    RobertS <b...@x...pl> writes:

    > oferowali KK, której nawet nie ma na stronie...interesujące
    Jak to nie ma?
    http://www.banksmart.pl/karty/karty-kredytowe/
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 5. Data: 2014-11-28 08:15:02
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Jak to nie ma?
    > http://www.banksmart.pl/karty/karty-kredytowe/
    > KJ

    to jakoś słabo szukałem, faktycznie jest

    --
    pozdrawiam
    RobertS