  • 1. Data: 2015-09-02 08:40:58
    Temat: Getin pakiet korzyści
    Od: r...@g...com

    Czy w Getin przelew 1k musi mieć odpowiedni tytuł czy to nie jest istotne?

  • 2. Data: 2015-09-04 10:22:02
    Temat: Re: Getin pakiet korzyści
    Od: ls <l...@w...pl>

    W dniu środa, 2 września 2015 08:41:01 UTC+2 użytkownik r...@g...com napisał:
    > Czy w Getin przelew 1k musi mieć odpowiedni tytuł czy to nie jest istotne?

    Mnie pani powiedziala, ze w tytule musi pasc slowo "wynagrodzenie".

    --
    pozdr.
    ls

  • 3. Data: 2015-09-05 17:53:38
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <r...@g...com> c...@g...co

    : Czy w Getin przelew 1k musi mieć odpowiedni tytuł czy to nie jest istotne?

    Getin po spełnieniu (u mnie dał przed spełnieniem -- brakowało kilkudziesięciu
    groszy) warunków daje 5 dych, zanim skończy się bieżący miesiąc -- czy zatem
    nie można bezboleśnie sprawdzić potrzeby istnienia tego magicznego słowa? Czy
    te 5 dych nie daje odpowiedzi? Czy wpłynięcie 5 dych niekoniecznie oznacza
    spełnienie warunków i otrzymanie wszystkich korzyści? Jakie są wszystkie
    korzyści?

    5 dych
    podwyżka %% na oszczędnym

    I czy to 1k, czy 1k5 -- jakoś leję 1k5, a raczej -- 1k6.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'