  • 1. Data: 2015-08-30 15:45:29
    Temat: GKFX
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    Bawił się ktoś w inwestowanie funduszy tam? - <http://www.gkfx.pl/> Czy
    to w ogóle legalne (coś jak zakłady "u buka" zagranicą)? Warto? Nie warto?

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 2. Data: 2015-08-31 19:05:29
    Temat: Re: GKFX
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2015-08-30 15:45, Krystek pisze:
    > Bawił się ktoś w inwestowanie funduszy tam? - <http://www.gkfx.pl/> Czy
    > to w ogóle legalne (coś jak zakłady "u buka" zagranicą)? Warto? Nie warto?

    Sorry za zdublowany post. Serwer news ATMANA miał awarię i przez dwa dni
    nic nie działało. Wysłałem post, wessało go w czarną dziurę i
    opublikowało ze wsteczną datą.

    Wracając do meritum (ale nie banku): ktoś się orientuje w tym GKFX-ie?
    Wydzwaniają do mnie. Ktoś inwestował przez tę platformę?

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 3. Data: 2015-08-31 20:14:47
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Krystek <s...@k...art.pl> writes:

> [...]
    >
    > Wracając do meritum (ale nie banku): ktoś się orientuje w tym GKFX-ie?
    > Wydzwaniają do mnie. Ktoś inwestował przez tę platformę?

    To jest FOREX po prostu.
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
    "Sęk w tym, że człowiek rozumny jest statystycznie głupi" - Stanisław Lem.

  • 4. Data: 2015-08-31 20:35:35
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2015-08-31 20:14, Kamil Jońca pisze:

    > To jest FOREX po prostu.

    OK. Ale jakieś zalety / wady w stosunku do innych serwisów foreksowych?

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/