  • 1. Data: 2013-12-18 20:44:14
    Temat: Getin Up, MC Mobile i 200zl zwrotu
    Od: ls <l...@w...pl>

    Ciekawa promocja Getin Up i Mastercard Mobile:
    http://livesmarter.pl/200-zl-zwrotu-mastercard-mobil
    e-dla-klientow-getin-up/#more-3150

    Regulamin promocji:
    http://www.getinbank.pl/files/documents/Regulamin_Pr
    omocji_MasterCard_Mobile.pdf

    Nie bardzo rozumiem zapis regulaminu:
    "aktywacja platformy MasterCard Mobile z poziomu Bankowości Elektronicznej"
    Ktos wie, jak to zrobic?

    --
    pozdr.
    ls

  • 2. Data: 2013-12-18 22:10:50
    Temat: Re: Getin Up, MC Mobile i 200zl zwrotu
    Od: www2 <t...@g...com>

    Zalogowac sie do konta get up.

    Karty->umowa kart deb.->szczegoly karty

    tam sie wiaze karte z mc mobile

    potem w sprytnym billu karta automagicznie sie pojawia na koncie, od razu
    zweryfikowana i gotowa do placenia :)

  • 3. Data: 2013-12-18 22:29:59
    Od: ls <l...@w...pl>

    W dniu środa, 18 grudnia 2013 22:10:50 UTC+1 użytkownik www2 napisał:
> [...]
    > tam sie wiaze karte z mc mobile
    > potem w sprytnym billu karta automagicznie sie pojawia na koncie, od razu

    Dzieki!
    Czyli de facto place Sprytnym Billem, a nie Mastercardem Mobile?

    --
    pozdr.
    ls

  • 4. Data: 2013-12-18 22:36:17
    Od: www2 <t...@g...com>

    Placisz z MC Mobile - mozna m.in. sprytnym billem.

    Po rejestracji dostaniesz link do mastercardmobile .pl czy jakos tak.
    Tam jest link do appki MC mobile, ktora ma linki do aplikacji MC mobilowych ;) w tym
    Sprytnego. Sa tez inne, ale Sprytny jest najsprytniejszy.

    Bardzo sympatyczna promocja :)

  • 5. Data: 2013-12-19 12:12:14
    Od: ls <l...@w...pl>

    W dniu środa, 18 grudnia 2013 22:36:17 UTC+1 użytkownik www2 napisał:
> [...]
    > Tam jest link do appki MC mobile, ktora ma linki do aplikacji MC mobilowych ;) w
    tym Sprytnego. Sa tez inne, ale Sprytny jest najsprytniejszy.

    Moja sytuacja jest taka: za pomoca SB place juz od jakiegos czasu, nie wiedzac nic o
    MC Mobile.
    Wczoraj aktywowalem MC Mobile w GUP, odpalam, wybieram rachunki, a on przenosi mnie
    do SB...
    Mam tylko nadzieje, ze dostane te 200zl zwrotu i ze lacza te promocje ze zwrotami dla
    kierowcow.

    --
    pozdr.
    ls

  • 6. Data: 2013-12-19 23:29:21
    Od: www2 <t...@g...com>

    Generalnie nie powinno byc problemow ze sie uzywalo wczesniej:

    2. Warunkiem udziału w Promocji jest aktywacja platformy MasterCard Mobile
    z poziomu Bankowości Elektornicznej, zintegrowanie
    z nią dowolnej karty wydanej do Rachunku MasterCard Getin Banku oraz
    dokonanie co najmniej jednej transakcji za pośrednictwem platformy
    MasterCard Mobile.
    3. W Promocji uczestniczą wszyscy Klienci spełniający warunek,
    o którym mowa w ust. 2 powyżej. niezależnie od daty jego spełnienia.

    wiec pewnie daty nie maja wiekszego znaczenia, choc wydaje sie,
    ze jesli zrobilo sie mc mobile przed promocja to i tak jest ok (pkt.3)

    To, ze MC Mobile przenosi do SB jest prawidlowe.

  • 7. Data: 2013-12-20 07:44:51
    Od: ls <l...@w...pl>

    W dniu czwartek, 19 grudnia 2013 23:29:21 UTC+1 użytkownik www2 napisał:
> [...]
    > ze jesli zrobilo sie mc mobile przed promocja to i tak jest ok (pkt.3)
    > To, ze MC Mobile przenosi do SB jest prawidlowe.

    Dzieki wielkie za pomoc!

    --
    pozdr.
    ls

  • 8. Data: 2013-12-22 01:47:48
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2013-12-20 07:44, ls pisze:

    > Dzieki wielkie za pomoc!

    No to się dziś chwilke pobawiłem ....
    IMO ta cała apka Mastercard Mobile, to ma raczej charakter stricte
    "informacyjny"
    bo tak czy siak chcąc zrealizować płatność trzeba zassać właściwą aplikacje
    np. mPotworka czy Cwanego Bila ;)

    Nie bardzo widze zeby był z niej jakis pozytek
    skoro juz wczesniej mialem w/w apki uPaida i np. SkyCash-a