  • 1. Data: 2013-12-16 22:32:24
    Temat: karta i PIN w skrzynce na listy?
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    witam

    właśnie dostałem kartę (nieaktywną) oraz PIN. W osobnym przesyłkach, ale
    były w skrzynce na listy razem.

    Tak się zastanawiam czy byłoby możliwe, aby ktoś "życzliwy" dokonał
    aktywacji karty i z niej skorzystał.

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 2. Data: 2013-12-16 23:11:22
    Temat: Re: karta i PIN w skrzynce na listy?
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    RobertS wrote:

    > właśnie dostałem kartę (nieaktywną) oraz PIN. W osobnym przesyłkach,
    > ale były w skrzynce na listy razem.
    >
    > Tak się zastanawiam czy byłoby możliwe, aby ktoś "życzliwy" dokonał
    > aktywacji karty i z niej skorzystał.

    Przetestuj.

  • 3. Data: 2013-12-17 07:45:49
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-12-16 22:32, RobertS pisze:
> [...]
    > były w skrzynce na listy razem.
    >
    > Tak się zastanawiam czy byłoby możliwe, aby ktoś "życzliwy" dokonał

    Oczywiście! A cóż stoi na przeszkodzie? Przecież zrobisz dokładnie to
    samo, co mógłby zrobić ktoś inny. Bierzesz tę kartę, PIN i idziesz do
    sklepu/bankomatu.
    Jedynie nadzieja na "wrodzoną uczciwość" i wiara w kamery przy
    bankomatach i kasach...

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 4. Data: 2013-12-17 08:48:26
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 16 grudnia 2013 22:32:24 UTC+1 użytkownik RobertS napisał:
    > właśnie dostałem kartę (nieaktywną) oraz PIN. W osobnym przesyłkach, ale
    > były w skrzynce na listy razem.
    Większość chyba banków tak robi że wywyła kartę io pin listami zwykłymi.
    Tylko wysyłają tak z tygodniowym poślizgiem aby własnie się nie spotkały karta z
    pinem w skrzynce. U ciebie albo bank nawalił albo poczta.
    Jeden z banków wysyyła kartę Poczta Polska a pin InPostem;)

  • 5. Data: 2013-12-17 08:50:09
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "sqlwiel" <"nick"@googlepoczta.com> napisał w wiadomości

    > Oczywiście! A cóż stoi na przeszkodzie? Przecież zrobisz dokładnie to
    > samo, co mógłby zrobić ktoś inny. Bierzesz tę kartę, PIN i idziesz do
    > sklepu/bankomatu.

    Nieaktywna to se mozesz co najwyzej wsadzic.

  • 6. Data: 2013-12-17 08:55:55
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-12-17 08:50, Ghost pisze:

    > Nieaktywna to se mozesz co najwyzej wsadzic.

    Kartę aktywuje się pierwszym użyciem - nieprawdaż?

    (Mówimy o nowych kartach. Ostatnio aktywowałem prepaida z BZWBK blisko
    rok temu - dokładnie tak. W sklepie. Nie pamiętam skąd miałem PIN.
    Wznawiane wymagają starego PINu)

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 7. Data: 2013-12-17 08:56:29
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 17 grudnia 2013 08:50:09 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:
    > Nieaktywna to se mozesz co najwyzej wsadzic.

    Ale ma pin i własnie wyprawa do bankomatu jest po to aby ja aktywować

  • 8. Data: 2013-12-17 09:16:23
    Od: Jasio <n...@o...pl>

    W dniu 2013-12-17 08:48, Kris pisze:
    > Jeden z banków wysyyła kartę Poczta Polska a pin InPostem;)

    to wiele ułatwia, bo można wysłać jednego dnia, a nie z tygodniowym
    poślizgiem, a efekt i tak będzie zachowany ;)

  • 9. Data: 2013-12-17 22:20:20
    Temat: Re: [SPAM]karta i PIN w skrzynce na listy?
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Ale ma pin i własnie wyprawa do bankomatu jest po to aby ja aktywować

    dowiedziałem się u źródła, otóż w Banku Nordea wysłanie karty i PINu
    razem to norma...tylko po co dwie koperty?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 10. Data: 2013-12-18 15:09:05
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On Tue, 17 Dec 2013 08:55:55 +0100
    sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com> wrote:

    > Kartę aktywuje się pierwszym użyciem - nieprawdaż?

    To chyba zalezy w jakim banku.

    W niektorych trzeba aktywowac przez internet, i bez tego karta nawet z
    pinem za bardzo przydatna nie jest.

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://www.ptraveler.com