  • 1. Data: 2013-12-17 10:42:01
    Temat: ING logowanie z FFoxa?
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    Po wklepaniu loginu i [ENTER] wyświetla pustą stronę zamiast pytania o
    hasło. Pod IE mam normalnie.
    Czy to tylko u mnie (może nadmiernie uszczelniony FF), czy u kogoś
    jeszcze podobnie?

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 2. Data: 2013-12-17 17:31:57
    Temat: Re: ING logowanie z FFoxa?
    Od: W <w...@w...pl>

    sqlwiel wystukał, co następuje:

    > Po wklepaniu loginu i [ENTER] wyświetla pustą stronę zamiast pytania o
    > hasło. Pod IE mam normalnie.
    > Czy to tylko u mnie (może nadmiernie uszczelniony FF), czy u kogoś
    > jeszcze podobnie?

    SOA#1, lisek z uszczelniaczy ma tylko adblocka.

  • 3. Data: 2013-12-17 18:12:24
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-12-17 17:31, W pisze:
    > sqlwiel wystukał, co następuje:

    > SOA#1, lisek z uszczelniaczy ma tylko adblocka.

    Tnx. Idę szukać. :(

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 4. Data: 2013-12-17 18:36:17
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-12-17 18:12, sqlwiel pisze:

    > Tnx. Idę szukać. :(

    Wystarczyło wysiąść i wsiąść. Czyli: nic nie wiem.
    (Hint dla bardzo dociekliwych: mam dwa loginy do ING, prywatny i
    firmowy, do innego konta.)

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 5. Data: 2013-12-17 19:55:54
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 17 Dec 2013 10:42:01 +0100, sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>
    wrote:

    >Po wklepaniu loginu i [ENTER] wyświetla pustą stronę zamiast pytania o
    >hasło. Pod IE mam normalnie.
    Korzystam z https://start.ingbusinessonline.pl/ing/do/sms
    U mnie pod FF 25.0.1 strona logowania działa OK. Serwis transakcyjny
    potwornie muli. Pod IE 10.0.9200 serwis działa poprawnie ale z
    logowaniem mam taki problem że podczas pisania loginu pojawia się
    krzyżyk na końcu pola loginu który jest domyślną akcją i jak wcisnę
    enter to to co wpisałem się kasuje.

    Całość na Win8.

    WAM