  • 1. Data: 2002-07-23 13:29:29
    Temat: Gdzie wziąć VISĘ Classic?
    Od: "Leszek" <l...@p...onet.pl>

    Czesc
    Mam konto w BP-H. Oferują do mojego pakietu (srebrny) darmowe wydanie
    karty ale pani w okienku nie ma pojecia jak potem beda wygladaly oplaty za
    przedluzenie
    Chce wlasnie zrezygnowac z VC w Millennium, bo dziady co rok zabieraja 90
    zl za karte i nie rownowazy tego nawet fakt, ze rozliczanie karty jest co
    miesiac czyli max do 50 dni nie place odsetek - raczej malo jej uzywam

    W zwiazku z tym GDZIE wziac ubezpieczona VC? Glownie chodzi o ewentualne
    zakupy internetowe i zagraniczne.

    Oczywiscie chodzi o niskie koszty wydania i odnawiania.

    Leszek
    Aby odpowiedzieć na PRIV zamień "ns" na "ol" w adresie

  • 2. Data: 2002-07-24 07:41:56
    Temat: Re: Gdzie wziąć VISĘ Classic?
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Leszek"
    > Mam konto w BP-H. Oferują do mojego pakietu (srebrny) darmowe wydanie
    > karty

    na miejscu w BPH-PBK masz taka kredytowa to po co daleko szukac
    - ubezpieczenie na -24 godziny jest. i podglad przez internet w sezamie masz na
    zrobione operacje.
    Lepsza o tyle ze mozesz od razu wystapic o KK VC i KK MC - sa to dwie
    organizacje a bezpieczniej miec dwie karty - tyle tylko ze z mniejszymi limitami
    ci pewnie dadza, ale za to zalatwiania mniej - jeden papierek o zarobkach
    wystarczy
    *** blad ***

  • 3. Data: 2002-07-24 07:44:47
    Od: "AruBuru" <a...@p...comUSUN.pl>

    Użytkownik Leszek <l...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:ahlitn$bb4$...@n...onet.pl...
    > Chce wlasnie zrezygnowac z VC w Millennium, bo dziady co rok zabieraja 90
    > zl za karte

    Oplata roczna za VC w Millennium to juz 65 zl (od początków marca) a i
    pakiet ubezpieczen (czterech) jest za darmo.
    pzdr
    AruBuru

  • 4. Data: 2002-07-24 08:02:44
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Leszek" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Chce wlasnie zrezygnowac z VC w Millennium, bo dziady co rok zabieraja 90
    > zl za karte i nie rownowazy tego nawet fakt, ze rozliczanie karty jest co
    > miesiac czyli max do 50 dni nie place odsetek - raczej malo jej uzywam

    1. Oplata za VC Millennium to 65 zl/rok
    2. Jesli w glupocie swojej wziales karte kredytowa by jej nie uzywac to po
    co plujesz na bank? Kredytowe sa drogie we wszystkich bankach. Wez wypukla
    debetowa gdzie chcesz za ok 30zl na rok (ale zaoszczedzisz...;-))
    3. VC w Millennium tez jest ubezpieczona

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 5. Data: 2002-07-24 08:37:53
    Od: "Leszek" <l...@p...onet.pl>

    "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl> wrote...
> [...]

    po
    > co plujesz na bank? Kredytowe sa drogie we wszystkich bankach. Wez

    Teraz malo uzywam, bo chce splacic zadluzenie i zrezygnowac przed
    wrzesniem. Wczesniej robilem obrot rzedu polowy limitu miesiecznie.
    Na poczatku wydali za darmo, a potem dowalili 90 zl i sie zezlilem. Bralem
    za namowa kolegi i nie doczytalem ze zadaja 90 zl za nastepne lata. Nie
    dostalem tez informacji, ze oplata spadla do 65 zl. Czy pluje? Zaskoczyli
    mnie jeszcze kilkoma nieprzyjemnymi rzeczami. Np po 3-ch miechach dowalili
    mi kare, bo niby przekroczylem limit. Splacalem co przykazali )przez
    wiekszosc czasu od razu 100%) - nie napisali, że wpłyneła jakaś zaległa
    należność i laskawie powiedzieli mi o tym po moim telefonie z pytaniem za
    co mam kare. Taksowkarz zglosil za pozno wyplate do realizacji. Napisalem
    odwolanie, w ktorym podalem, ze od 2-ch lat terminowo splacam podane
    zadluzenie a oni kary nie anulowali. Wkurzyli mnie i tyle. Jak widac chca
    wyrwac od klienta co sie da - nawet od takiego, ktory ani razu sie nie
    spoznil...
    Leszek

  • 6. Data: 2002-07-24 11:08:08
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    > "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl> wrote...

    > Teraz malo uzywam, bo chce splacic zadluzenie i zrezygnowac przed
    > wrzesniem.

    Uzywasz karty z kredytem 34% pa do zadluzania sie?
    Wesole.

    > Wczesniej robilem obrot rzedu polowy limitu miesiecznie.
    > Na poczatku wydali za darmo, a potem dowalili 90 zl i sie zezlilem. Bralem
    > za namowa kolegi i nie doczytalem ze zadaja 90 zl za nastepne lata.

    Tylko pierwszy rok uzytkowania darmo.
    Ale to wychodzi 90zl na dwa lata, czyli 45zl/rok
    Prawie jak debetowa. Jeszcze zle? Powinni doplacac?

    > Nie dostalem tez informacji, ze oplata spadla do 65 zl.

    Nie wysylaja. Po prostu od IV.02 tak jest.

> [...]
    > odwolanie, w ktorym podalem, ze od 2-ch lat terminowo splacam podane
    > zadluzenie a oni kary nie anulowali. Wkurzyli mnie i tyle.

    No bo faktycznie przekroczyles limit.
    I nie ukarali cie bo to nie szkolka, tylko pobrali nalezna im oplate zgodnie
    z TOiP.
    Bys sie wstydzil odwolywac.
    Jak dziecko...

    > Jak widac chca
    > wyrwac od klienta co sie da - nawet od takiego, ktory ani razu sie nie
    > spoznil...

    Klient powinien myslec.
    We wlasnym interesie.
    Bank tylko ksieguje przychody i wydatki, a nie pilnuje twojego konta cobys
    sobie krzywdy nie zrobil.

    Sprawdz inne banki.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 7. Data: 2002-07-24 12:21:29
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Slawek Kos"
    > Bank tylko ksieguje przychody i wydatki, a nie pilnuje twojego konta cobys
    > sobie krzywdy nie zrobil.

    sprawdzac mozna wygodnie w BZWBK - masz tylko podglad internetowy na karte
    w citi (nie polecam) i w BPH-PBK jak wyrobisz sobie dostep przez "sezama"

    sam wtedy wszystko latwiej kontrolujesz i nie wpadniesz w jakas pulapke -
    dlatego ze nie ma podgladu zrezygnowalem z KK Millennium, ktora juz na mnie
    czekala za jedyne 15 zl.
    *** blad ***

  • 8. Data: 2002-07-24 12:36:31
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    > Użytkownik "Slawek Kos"
    >
    > sprawdzac mozna wygodnie w BZWBK - masz tylko podglad internetowy na karte
    > w citi (nie polecam) i w BPH-PBK jak wyrobisz sobie dostep przez "sezama"

    W Millennium tez jest wygodnie: bankomat euronetu albo bankolinia (2zl/mc).

    > sam wtedy wszystko latwiej kontrolujesz i nie wpadniesz w jakas pulapke -
    > dlatego ze nie ma podgladu zrezygnowalem z KK Millennium, ktora juz na
    mnie
    > czekala za jedyne 15 zl.

    Rozumiem, ze od siedzenia przed komputerem zanikly ci miesnie nog/rak i inne
    formy kontaktu z bankiem niz internet odpadaja?
    Wspolczuje.
    Ale nie poddawaj sie. To sie daje zrobic! MOZNA wstac od komputera i przejsc
    do miejsca gdzie stoi telefon. Mozna nawet ten telefon postawic obok
    komputera, ale to jest mniej zdrowe rozwiazanie - lepsze sa spacery.
    A jesli caly problem nie w ciele tylko w... glowie to od tego tez sa
    specjalisci.
    ;-)

    --
    Pozdrowienia