  • 1. Data: 2002-07-23 11:17:12
    Temat: Konto via internet na działalność gosp?
    Od: Rav_V3k <r...@k...home.pl>

    Witam.
    Muszę założyć konto firmowe, ale najchętniej z dostępem przez internet.
    Proszę użytkowników takich kont o opinie. Najbardziej interesuje mnie
    funkcjonalność, ale opłaty też grają swoją rolę.
    Dzięki z góry.

    --
    Dziękuję za uwagę.
    Rafał ::: e-mail: u...@k...home.pl :::

  • 2. Data: 2002-07-23 11:28:20
    Temat: Re: Konto via internet na działalność gosp?
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > Proszę użytkowników takich kont o opinie. Najbardziej interesuje mnie
    > funkcjonalność, ale opłaty też grają swoją rolę.

    Pytania pomocnicze - DG czy inne? Czy czesto wplacasz gotowke na konto - czy
    przelewy itp, z jakiego miasta, czy bedziesz potrzebowal kart platniczych (i
    jakich), jak z przelewami do ZUSu itp :)

  • 3. Data: 2002-07-23 11:35:54
    Od: Rav_V3k <r...@k...home.pl>

    Był 23-07-2002 13:28 z sekundami, gdy AMRA napisał tak:
    > Pytania pomocnicze - DG czy inne? Czy czesto wplacasz gotowke na konto - czy
    > przelewy itp, z jakiego miasta, czy bedziesz potrzebowal kart platniczych (i
    > jakich), jak z przelewami do ZUSu itp :)

    Moje pytanie pomocnicze: cotojest DG?
    wpłacam raz w miesiącu
    przelewy PIT + VAT + ZUS
    Kraków
    karty służą mi do tej pory do zakupów :-)
    firmę mam jednoosobową

  • 4. Data: 2002-07-23 11:50:15
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > przelewy PIT + VAT + ZUS
    > Kraków
    > karty służą mi do tej pory do zakupów :-)

    aa czyli Dzialalnosc Gospodarcza :)

    zobacz:
    www.inteligo.pl
    www.mbank.com.pl
    www.multibank.pl
    www.integrum.pl
    www.telepekao24.pl
    http://www.vwbankdirect.pl/

    kolejnosc przypadkowa, 1, 2 i ostatni to banki internetowe.

  • 5. Data: 2002-07-23 11:50:55
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "AMRA" <a...@a...com> napisal

    > zobacz:
    > www.inteligo.pl
    > www.mbank.com.pl
    > www.multibank.pl
    > www.integrum.pl
    > www.telepekao24.pl
    > http://www.vwbankdirect.pl/
    >
    > kolejnosc przypadkowa, 1, 2 i ostatni to banki internetowe.

    AMRA zadziwiasz mnie - brak 'rekomendacji' przy pkt. 2 i 3 ? :-))
    Bez zlosliwosci - bo te konta (1,2,3) sa ok ... oprocz pekao oczywiscie :DDD

    pozdrawiam,
    witek

  • 6. Data: 2002-07-23 11:57:53
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > AMRA zadziwiasz mnie - brak 'rekomendacji' przy pkt. 2 i 3 ? :-))
    > Bez zlosliwosci - bo te konta (1,2,3) sa ok ... oprocz pekao oczywiscie
    :DDD

    O prawde mialby sie obrazic? =)

  • 7. Data: 2002-07-23 14:05:02
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

    Użytkownik "Rav_V3k" napisał w wiadomości
    > wpłacam raz w miesiącu
    > przelewy PIT + VAT + ZUS
    > Kraków
    > karty służą mi do tej pory do zakupów :-)
    > firmę mam jednoosobową

    Jeśli Kraków, to naturalnie BPH PBK.
    Sez@m Menedżer.

  • 8. Data: 2002-07-23 15:19:14
    Od: "Canapca" <m...@U...pl>

    > Jeśli Kraków, to naturalnie BPH PBK.
    > Sez@m Menedżer.

    bph pbk - chyba najgorszy jezeli chodzi o wspolczynnik cena do jakosci
    oferowanych uslug (o: