  • 1. Data: 2002-07-23 12:20:23
    Temat: Pranie pieniedzy;)
    Od: "Gargantua" <a...@p...onet.pl>

    Nie bardzo wiedzilam na jaka grupe napisac z moim problemem, ale doszlam do
    wniosku, ze tutaj ludzie znaja sie na pieniadzach byc moze bardziej niz
    gdzie indziej, stad tez ten post.

    Otoz wypralam wczoraj 400PLN w pralce. Z wirowaniem Musze przyznac ze
    wygladaja bez zarzutu - czyste i nawet niesprane, fakura tez sie zachowala.
    Ale czy beda swiecic w ultrafiolecie? Czy moze sie tak zdarzyc, ze w sklepie
    czy banku odmowia mi przyjecia, albo co gorzej zabiora tak jak sie dzieje z
    falszywymi pieniedzmi?
    Dzwonilam do NBP, pani telefonistka powiedzila, ze moga mi wyplacic 50%!!!!!
    No ja rozumiem, jesli pieniadz jest niekompletny i uszkodzony, ale moj taki
    nie jest. Boje sie isc do banku, czy na poczte, bo jeszcze mi skonfiskuja i
    beda chcieli spisywac protokol itp.

    Czy moje obawy sa niesluszne?

    Dziekuje, Ania

  • 2. Data: 2002-07-23 12:28:41
    Temat: Re: Pranie pieniedzy;)
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Czy moje obawy sa niesluszne?

    Hmm - ja poszedlem ze swoim podartym na 3 banknotem 10 zotowym i takowyz
    dostalem w zamian :)
    Wiec cos ta kobitka tak sobie gadala....
    Moze podrzyj to wymienia??? :)

  • 3. Data: 2002-07-23 12:37:17
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Moze podrzyj to wymienia??? :)

    ROTFL

  • 4. Data: 2002-07-23 12:58:01
    Od: "Matovy" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "minik" <m...@m...net> napisał w wiadomości

    > ROTFL

    a za każdą połówkę dostanieś stówkę !?! ;-)

    z tymi 50% to chyba jakaś ała pomyłka

    --
    A.S.

  • 5. Data: 2002-07-23 13:44:12
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    Matovy wrote:

    > z tymi 50% to chyba jakaś ała pomyłka

    50% wyplacaja chyba gdy dajesz im kawalek banknotu na ktorym zachowany
    jest w calosci numer seryjny, na banknocie ten numer jest w 2 miejscach,
    dlatego po 50%, jak na banknocie beda oba numery i beda zachowane cechy
    zabezpieczajace przed podrobka to powinni wyplacic rownowartosc

    --
    Sława, pieniądze i kobiety - Medżik DiscoPolo Mejker
    Odwiedź już dziś: http://www.mdpm.bzi.pl !!!

  • 6. Data: 2002-07-23 14:06:51
    Od: "Canapca" <m...@U...pl>

    > Otoz wypralam wczoraj 400PLN w pralce. Z wirowaniem
    pranie brudnych pieniedzy jest w polsce kralane - nawet bardzo (o:

    > wygladaja bez zarzutu - czyste i nawet niesprane, fakura tez sie
    zachowala.
    > Ale czy beda swiecic w ultrafiolecie?
    jezeli pralas bez wybielacza to powinny swiecic

    > czy banku odmowia mi przyjecia, albo co gorzej zabiora tak jak sie dzieje
    > z falszywymi pieniedzmi?
    > Dzwonilam do NBP, pani telefonistka powiedzila, ze moga mi wyplacic
    50%!!!!!

    jezeli banktot jest kompletny (tzn. masz wszystkie czesci) wymienia ci na
    taki sam ale nie popsuty. najwazniejsze zeby na banknocie byly oba numery
    seryjne. na dodatek mozesz isc z tym do dowolnego banku, powinni wymienic.

    > Czy moje obawy sa niesluszne?
    twoje obawy sa o tyle sluszne ze pan/pani w banku na pewno cos namota,
    poprzekreca i wogle wyjdzie na twoja niekorzysc

    > Dziekuje, Ania

    Prosze, Maciek

  • 7. Data: 2002-07-23 17:35:36
    Od: k...@i...pl (Roman k.)

    From: "Gargantua" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    sklepie
    > czy banku odmowia mi przyjecia, albo co gorzej zabiora tak jak sie

    Mnie też się zdarzyło wyprać w chwilę po pobraniu z bankomatu.
    Następnego dnia poszedłem do banku - do którego należał bankomat,
    pokazałem im karteczkę, że to forsa od nich i poprosiłem by sprawdzili,
    czy się dobrze wyprały. Pani kasjerka obejrzała, wsadziła pod lampę UV
    i powiedziała że bardzo dobrze i są jak nowe.

    Pozdrowienia
    Roman K.

    Zanim zaczniesz swoj dzien... >>> http://link.interia.pl/f1628