  • 1. Data: 2009-05-06 18:16:02
    Temat: Barclays wchodzi do Polski
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    Witam,

    Właśnie dzwonili do mnie z Glotel International z ofertą pracy dla
    Barclays w Polsce. Ponoć szukają sporo ludzi...
    Ktoś coś wie więcej?

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    jędrny biust

  • 2. Data: 2009-05-06 18:26:00
    Temat: Re: Barclays wchodzi do Polski
    Od: rhao <r...@p...pl>

    Marcin Lubojański pisze:
> [...]
    >
    > Właśnie dzwonili do mnie z Glotel International z ofertą pracy dla
    > Barclays w Polsce. Ponoć szukają sporo ludzi...

    Gdzie szukaja widzial kto jakies ogloszenia?; o

  • 3. Data: 2009-05-07 20:35:23
    Od: "eg" <e...@w...pl>

    ja dostalem oferte pracy na poczatku tego roku - nie chciano podac nazwy
    banku, ale mowiono o duzym miedzynarodowym banku wchodzacym na polski rynek

    jedna z agencji rekrutacyjnych do czegos takiego zachecala, nazwy juz nie
    pamietam, chodzilo o zajecie w IT