  • 1. Data: 2009-05-07 07:49:22
    Temat: transcash - tani przelew z UK do Polski
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    aby skorzystać trzeba mieć konto złotowe lub walutowe w BZWBK i można
    przesłać kasę korzystając z usług poczty w UK, koszt przelewu to 2,5GBP

    jednorazowo można przesłać 750 GBP i nie więcej niż 2000 GBP miesięcznie

    dodam, że konto w BZWBK prowadzone jest gratis i bank nie pobiera opłaty
    za przyjęcie przelewu (mam nadzieję, że to się nie zmieniło)

    więcej na prnews.pl

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 2. Data: 2009-05-07 18:50:17
    Temat: Re: transcash - tani przelew z UK do Polski
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

> [...]
    >
    > dodam, że konto w BZWBK prowadzone jest gratis i bank nie pobiera opłaty
    > za przyjęcie przelewu (mam nadzieję, że to się nie zmieniło)

    paypal (masspay) tańszy, lecz nieco bardziej skomplikowany