  • 1. Data: 2004-03-12 16:47:23
    Temat: Gdzie sprawdzić wiarygodność firmy?
    Od: "Kochatek" <a...@p...pl>

    Gdzie mogę sprawdzić wiarygodnośc takiej firmy jak Regionalna Agencja
    Finansowa udzielajacej kredytów?

    Pozdrawiam
    Ania B.

  • 2. Data: 2004-03-12 17:30:21
    Temat: Re: Gdzie sprawdzić wiarygodność firmy?
    Od: "marcib" <m...@p...gazeta.pl>

    > Gdzie mogę sprawdzić wiarygodnośc takiej firmy jak Regionalna Agencja
    > Finansowa udzielajacej kredytów?
    >
    > Pozdrawiam
    > Ania B.

    Hmm myślę że w sądzie rejestr powinni ci udostępnić...Albo zapytaj gdzie są
    zarejestrowani..Ale raczej tam

  • 3. Data: 2004-03-12 18:38:52
    Od: sebol <l...@s...pl>

    Kochatek wrote:
    > Gdzie mogę sprawdzić wiarygodnośc takiej firmy jak Regionalna Agencja
    > Finansowa udzielajacej kredytów?

    Zadziwila mnie opinia VW Bank. Pierwszy raz widze zeby bank dla
    posiadacza rachunku ktory nie ma gwarancji bankowej wydal opinie ze "w
    naszym mniemaniu RAF jest godnym zaufania klientem" i to _bez_ noty "
    bank nie ponosi zadnej odpowiedzialnosci za wynoski wyciagniete z
    niniejszej opini bankowej" :D

    http://www.fpf.pl/obrazek.php?obraz=05

    --
    l...@s...pl

  • 4. Data: 2004-03-13 01:19:34
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

    sebol napisal/a:

> [...]
    > naszym mniemaniu RAF jest godnym zaufania klientem" i to _bez_ noty "
    > bank nie ponosi zadnej odpowiedzialnosci za wynoski wyciagniete z

    przecież opinia mówi o "mniemaniu" a nie "gwarancji" i jest to typowy zwrot
    grzecznościowy ("w naszym mniemaniu podmiot X jest niewinny, bo nie
    udowodniliśmy mu winy").
    Ale zaskarż ich jak chcesz :-))

    --
    Pozdrawiam,