  • 21. Data: 2016-02-15 15:44:44
    Temat: Re: Gdzie najtaniej ;) pożyczka 20K na 48M
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Fri, 12 Feb 2016 02:05:37 +0100, Kamil Jońca wrote:

    > Czasami w dziale III kw mieszkania spotykałem adnotację typu:
    >
    > "ROSZCZENIE GMINY MIASTA NOWY TARG O ZWROT ZWALORYZOWANEJ BONIFIKATY NA
    > RZECZ SPRZEDAWCY W PRZYPADKU WYKORZYSTANIA PRZEZ NABYWCĘ ZAKUPIONEGO
    > LOKALU NA CELE INNE NIŻ MIESZKANIOWE LUB ZBYCIU LOKALU /Z WYŁACZENIEM
    > ZBYCIA NA RZECZ OSOBY BLISKIEJ, LUB ZAMIANY/ PRZED UPŁYWEM 10 LAT LICZĄC
    > OD DNIA ZAWARCIA TEJ UMOWY SPRZEDAŻY "
    > hipoteki na np. kwotę rabatu nie widziałem.

    Moi rodzice mieli wpisaną hipotekę. A ja już jakieś 10 lat poźniej nic
    (ani III, ani IV), mimo że miasto to samo (Zabrze).

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 22. Data: 2016-02-15 19:22:09
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    "Pożyczka hipoteczna" udzielana jest na dowolny cel, pod hipotekę nieruchomości
    (mieszkalnej).
    Gdzie jest problem?
    BTW od profesjonalnego wskazywania banków są doradcy kredytowi.

    -----
    > Mam wrażenie że nie przeczytałeś w całości opisu sytuacji oraz wątku.
    > A jeśki przeczytałeś to wskaż który bank i na jakich warunkach udzieli tego kredytu
    w opisanej sytuacji.

  • 23. Data: 2016-02-16 22:08:35
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 15 Feb 2016 19:22:09 +0100, ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>
    wrote:

    >"Pożyczka hipoteczna" udzielana jest na dowolny cel, pod hipotekę nieruchomości
    (mieszkalnej).
    >Gdzie jest problem?
    W tym że osoba która weźmie pożyczkę nie będzie (początkowo)
    właścicielem nieruchomości bo nie ma prawa do obniżenia cena wykupu.

    >BTW od profesjonalnego wskazywania banków są doradcy kredytowi.
    Dziękuję Ci bardzo za aktywny udział w wątku :)

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 24. Data: 2016-02-17 20:08:33
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    A jakie to ma znaczenie?
    Pożyczka osobie X to jedno, a zabezpieczenie (hipoteczne) na majątku osoby Y to
    drugie.

    -----

  • 25. Data: 2016-02-17 20:29:53
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 17 Feb 2016 20:08:33 +0100, ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>
    wrote:

    >A jakie to ma znaczenie?
    Też myślałem że żadne.

    >Pożyczka osobie X to jedno, a zabezpieczenie (hipoteczne) na majątku osoby Y to
    drugie.
    A jednak doradcy kredytowi twierdzą że "niedasie". Oferują tylko
    pożyczkę gotówkową (bez zabezpieczenia hipotecznego). Zapewne mają z
    takiej usługi większy zysk.

    WAM

  • 26. Data: 2016-02-17 21:03:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "WAM" napisał w wiadomości grup
    com...
    >A jednak doradcy kredytowi twierdzą że "niedasie". Oferują tylko
    >pożyczkę gotówkową (bez zabezpieczenia hipotecznego). Zapewne mają z
    >takiej usługi większy zysk.

    Nawet jakby chcieli, to co to za zabezpieczenie, skoro pieniadze
    trzeba dac dzis, a Y bedzie wlascicielem hipoteki za kilka miesiecy

    Konsolidacja za pare miesiecy - to mogloby byc ciekawe ... ale pewnie
    nie bedzie sie oplacac :-)

    J.

  • 27. Data: 2016-02-17 22:13:15
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 17 lutego 2016 20:29:55 UTC+1 użytkownik WAM napisał:

    > Też myślałem że żadne.

    > A jednak doradcy kredytowi twierdzą że "niedasie". Oferują tylko
    > pożyczkę gotówkową (bez zabezpieczenia hipotecznego). Zapewne mają z
    > takiej usługi większy zysk.
    Bo doradca doradza tak aby jemu było lepiej a nie klientowi

  • 28. Data: 2016-02-17 22:18:03
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 17 lutego 2016 21:04:10 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
    > Użytkownik "WAM" napisał w wiadomości grup
    com...

    > Nawet jakby chcieli, to co to za zabezpieczenie, skoro pieniadze
    > trzeba dać dzis, a Y bedzie wlascicielem hipoteki za kilka miesiecy
    Normalna sytuacja. Pożyczkę bierze X, dostawcą zabezpieczenia(hipoteki)jest Y.
    X musi mieć "zdolność kredytową" a wartość nieruchomości tak chyba z 30%(nie pamiętam
    dokładnie ile tam KNF na dzisiaj zaleca) większa od kwoty pożyczki.

  • 29. Data: 2016-02-17 23:31:20
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2016-02-11 o 22:53, WAM pisze:

    > No właśnie po to ten wątek. Proszę o nakierowanie na lepsze oferty :)
    > Tylko żeby nie było oprocentowanie 7% a prowizja 20% :D

    można zrobić kredyt z oprocentowaniem ok. 7% i prowizją ok. 3%

    > Wpis na rzecz gminy? Nie rozumiem.

    jeżeli kupujesz mieszkanie z bonifikatą to zwykle w KW jest wpis na
    rzecz miasta uniemożliwiający sprzedaż w określonym terminie

    czyli kupiłeś mieszkanie za 5000 zł a chcesz za chwilę sprzedać za
    100kzł, w takim wypadku konieczny byłby zwrot bonifikaty

    nie mam czasu czytać całego wątku, jak będziesz zainteresowany tańszą
    gotówką to daj znać na priva

    --
    pozdrawiam
    RobertS