  • 1. Data: 2016-02-10 16:56:38
    Temat: WBK i ewyciąg w formacie csv
    Od: "mariusz_" <m...@i...pl>

    Mam konto w WBK, co miesiąc potrzebuje swoich wyciągów w formacie csv
    (potrzebne mi do księgowania), zaznaczam sobie zawsze odpowiedni zakres dat,
    ściągam taka historię w formacie csv na pulpit i otwieram przez ściągniety
    wczesniej szablon. Moje nazwy plików csv zawsze zaczynaja się od nazwy
    "historia.....".

    Teraz sprawa problematyczna, dostałem plik innej firmy, też w formacie csv,
    tylko zaczyna się od "eWyciąg......" i tego pliku nie mogę otworzyć
    szablonem, mam komunikat o błędzie separatora.

    Moje pierwsze pytanie, gdzie wejść na swoim koncie w ustawienia żeby
    ściągnąć taki "eWyciąg" w formacie csv? Znalazłem tylko ewyciąg we
    wiadomościach ale w formacie pdf....

    i drugie pytanie dlaczego nie mogę otworzyć tych eWyciągów w csv ??

    Mariusz

  • 2. Data: 2016-02-10 17:27:39
    Temat: Re: WBK i ewyciąg w formacie csv
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "mariusz_" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
> [...]
    >mogę otworzyć szablonem, mam komunikat o błędzie separatora.
    >Moje pierwsze pytanie, gdzie wejść na swoim koncie w ustawienia żeby

    A ta inna firma tez ma konto w WBK ?
    Moze w calkiem innym banku.

    >i drugie pytanie dlaczego nie mogę otworzyć tych eWyciągów w csv ??

    No przeciez masz napisane - blad separatora.

    Wywal szablon, skoro nie do tego, zaimportuj csv do excela recznie,
    ustalajac parametry recznie. Albo popros o szablon, bo prawde mowiac
    coraz mniej daje sie recznie ustawic, niech Gatesa koszmary w nocy
    mecza za te wszystkie "ulatwienia" ...

    J.

  • 3. Data: 2016-02-10 17:42:05
    Od: "mariusz_" <m...@i...pl>

    Użytkownik "J.F." napisał w wiadomości

    > A ta inna firma tez ma konto w WBK ?
    > Moze w calkiem innym banku.

    Też w WBK24

    > No przeciez masz napisane - blad separatora.
    >
    > Wywal szablon, skoro nie do tego, zaimportuj csv do excela recznie,
    > ustalajac parametry recznie.

    Nie mogę ręcznie poustawiać, cały czas jakies krzaczki. Wydawało mi się że
    szablon jest jeden... czy to znaczy że każdy uzytkownik ma swój własny do
    wyświetlania własnych csv?

    i to pytanie, jak mozna wygeberować cos o nazwie zaczynającej sie od
    "eWyciag...." ??

  • 4. Data: 2016-02-10 18:58:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "mariusz_" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    >i to pytanie, jak mozna wygeberować cos o nazwie zaczynającej sie od
    >"eWyciag...." ??

    Przeciez to proste i intuicyjne ... wiec zadzwon do infolinii :-)

    Pulpit, na prostokacie konta masz w w dolnej czesci "wiecej", a tam w
    menu ewyciag.

    A juz w nim wyciagi w roznych formatach i szablony

    J.

  • 5. Data: 2016-02-11 09:06:04
    Od: jureq <j...@X...pl>

    Ściągnij stary csv i nowy csv, obejrzyj pod notepadem stary csv, stary
    szablon i nowy csv. Utwórz nowy szablon dostosowany do nowego csv.

  • 6. Data: 2016-02-11 11:36:09
    Od: "mariusz_" <m...@i...pl>

    Użytkownik "jureq" napisał w wiadomości

    Ściągnij stary csv i nowy csv, obejrzyj pod notepadem stary csv, stary
    > szablon i nowy csv. Utwórz nowy szablon dostosowany do nowego csv.

    Jak utworzyć nowy szablon pod przeglądany w notatniku plik csv ??

  • 7. Data: 2016-02-11 14:02:17
    Od: jureq <j...@X...pl>

    Dnia Thu, 11 Feb 2016 11:36:09 +0100, mariusz_ napisał(a):

    > Jak utworzyć nowy szablon pod przeglądany w notatniku plik csv ??

    Nie znam systemu, którego używasz, ale przypuszczam, ze szablon to jakiś
    plik tekstowy z listą pól i może definicją separatora. Napisałem ci żebyś
    obejrzał stary szablon, może się domyślisz co powinno być w nowym.

  • 8. Data: 2016-03-25 13:24:54
    Od: cyklista <c...@k...pl>

    mariusz_ pisze:

    > Też w WBK24

    a tam przy tworzeniu csv masz do wyboru 4 rodzaje separatorów, widocznie
    inna firma woli inny separator bo im taki pasuje do ich programów
    księgowych,
    możesz poprosić żeby stworzyli csv z takim separatorem jaki ty wybrałeś

> [...]
    > własny do wyświetlania własnych csv?
    >

    > i to pytanie, jak mozna wygeberować cos o nazwie zaczynającej sie od

    nazwa nie ma żadnego znaczenia, ważna jest struktura tego pliku

    jak wybierasz separator "przecinek" to wtedy w pliku np. 100.00,25.20
    będzie interpretowane jako 100.00 oraz 25.20
    a jak ktoś wybierze za separator kropkę to będzie 100 i 00,25 i 20
    i nagle zamiast dwóch poprawnych liczb robią się trzy niepasujące do
    szablonu a jak do tego dojdzie jeszcze definicja wielkości pól w
    szablonie to będą same błedy przy wpisywaniu takiego pliku gdzie w pola
    groszy będzie chciał wciskać jakieś więcej cyfrowe liczby itd..

    ---
    Avast.