  • 31. Data: 2016-02-18 07:39:32
    Temat: Re: Gdzie najtaniej ;) pożyczka 20K na 48M
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Może chodzisz po jakichś ch..wych doradcach.

    -----

  • 32. Data: 2016-02-18 08:00:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 15 Feb 2016 19:22:09 +0100, ąćęłńóśźż napisał(a):
    > "Pożyczka hipoteczna" udzielana jest na dowolny cel, pod hipotekę nieruchomości
    (mieszkalnej).
    > Gdzie jest problem?
    > BTW od profesjonalnego wskazywania banków są doradcy kredytowi.
    > -----
    kredytu w opisanej sytuacji.

    a) wlascicielem mieszkania jest obecnie Urzad,

    itd.

    J.

  • 33. Data: 2016-02-18 09:04:21
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 18 lutego 2016 08:00:35 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
    ytuacji.

    > a) wlascicielem mieszkania jest obecnie Urzad,

    Do załatwienia jednym aktem notarialnym- urząd sprzedaje, bank ustanawia hipotekę

  • 34. Data: 2016-02-18 10:55:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    napisał:

    >Do załatwienia jednym aktem notarialnym- urząd sprzedaje, bank
    >ustanawia hipotekę

    Cztery rozne umowy jednym aktem ? Moze i mozna, ale widzisz:

    -urzad chce sprzedac matce, nikomu innemu. Tzn moze innemu, ale
    drozej,
    -matka nie ma pieniedzy,
    -corka nie ma pieniedzy, ale chce/moze pozyczyc,
    -corka nie ma zabezpieczenia,
    -matka bedzie miala zabezpieczenie, jak urzad jej mieszkanie sprzeda.

    I zapewne jeszcze mieszkanie nie ma zalozonej obecnie ksiegi
    wieczystej.

    J.

  • 35. Data: 2016-02-18 11:05:34
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 18 lutego 2016 10:56:02 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
    > -urzad chce sprzedac matce, nikomu innemu. Tzn moze innemu, ale
    > drozej,
    Sprzeda matce- akt notarialny "zapis" 1
    > -matka nie ma pieniedzy,
    Nie ma swoich ale dostanie od córki
    > -corka nie ma pieniedzy, ale chce/moze pozyczyc,
    W banku pożyczkę hipoteczna zaciągnie. Banku nie obchodzi na jaki cel byle by
    odpowiedniej wartości zabezpieczenie było
    > -corka nie ma zabezpieczenia,
    Zabezpieczenia da matka- hipoteka na kupowanym mieszkaniu- 2 "zapis" w akcie
    notarialnym,
    > -matka bedzie miala zabezpieczenie, jak urzad jej mieszkanie sprzeda.
    W jednym akcie notarialnym zrobią umowę sprzedaży i ustanowienie hipoteki. Urzędu nie
    obchodzi skąd matka ma kasę,
    > I zapewne jeszcze mieszkanie nie ma zalozonej obecnie ksiegi
    > wieczystej.
    Jeśli nie ma to 3 "zapis" w akcie notarialnym- wniosek o założenie.
    Każdy notariusz to spokojnie ogarnie
    Do czasu uprawomocnienia się wpisów "ubezpieczenie przejściowe"

  • 36. Data: 2016-02-18 13:07:52
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 18 Feb 2016 07:39:32 +0100, ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>
    wrote:

    >Może chodzisz po jakichś ch..wych doradcach.
    Bardzo dziękuję z góry za wskazanie dobrych.

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 37. Data: 2016-02-18 13:14:45
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 18 Feb 2016 02:05:34 -0800 (PST), Kris <k...@g...com>
    wrote:

    >Jeśli nie ma to 3 "zapis" w akcie notarialnym- wniosek o założenie.
    Potwierdzam że obecnie nie ma KW.

    >Do czasu uprawomocnienia się wpisów "ubezpieczenie przejściowe"
    Jakie znasz realne oferty na pożyczkę na tych zasadach które opisałeś?
    Czyli gdzie i za ile? Czy, uwzględniając ubezpieczenia przejściowe,
    docelowe (i inne dodatkowe koszty), wyjdzie taniej niż oferta którą
    przedstawiłem?

    WAM