  • 1. Data: 2004-09-14 14:14:52
    Temat: Gdzie najlepsza lokata terminowa ?
    Od: a...@o...pl (Adam)

    W ktorym banku aktualnie na 12 mies jest najlepsza lokata
    terminowa na 12 miesiecy ?

    Pozdr.
    Adam

  • 2. Data: 2004-09-14 14:19:15
    Temat: Re: Gdzie najlepsza lokata terminowa ?
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    http://www.bankier.pl/fo/lokaty/narzedzia/zlotowe/

  • 3. Data: 2004-09-14 15:47:37
    Od: JaKi <j...@g...plbzdodatkow>

    Dnia Tue, 14 Sep 2004 16:14:52 +0200 (CEST), Adam <a...@o...pl> napisał:

    > W ktorym banku aktualnie na 12 mies jest najlepsza lokata
    > terminowa na 12 miesiecy ?

    Zobacz oferte ING
    --
    JaKi

  • 4. Data: 2004-09-14 16:34:38
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <ci6ucs$s3o$1@flis.man.torun.pl>, Adam wrote:
    > W ktorym banku aktualnie na 12 mies jest najlepsza lokata
    > terminowa na 12 miesiecy ?

    Porównaj ING, Lukasa, Millennium, mBank i BGŻ.
    Najwyżej jest w Mille, ale czy najlepiej to sam musisz zdecydować.

    Renata

    i 20 długości geograficznej wschodniej
    wylosowałem Polskę

  • 5. Data: 2004-09-14 18:56:27
    Od: kuba <S...@k...onet.pl>

    Adam wrote:

    > W ktorym banku aktualnie na 12 mies jest najlepsza lokata
    > terminowa na 12 miesiecy ?

    VWbank 6.05%
    Nie ryzykowalbym lokat 12 miesiecznych ze stalym oprocentowaniem.

    Milenium reklama 7% ale jakis haczyk ,no i u mnie jest to bank spalony.

  • 6. Data: 2004-09-14 20:33:32
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <ci7erh$v4$1@news.onet.pl>, kuba wrote:

    > Milenium reklama 7% ale jakis haczyk

    Jaki?

    > ,no i u mnie jest to bank spalony.

    Nie jesteś sam:)

  • 7. Data: 2004-09-14 22:42:59
    Od: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@p...pl>

    Sprawdz tez lokaty w Nordea - maja tam te jakies z ubezpieczeniem czy cos.
    --
    Michal 'Amra' Macierzynski || wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl

  • 8. Data: 2004-09-15 07:22:57
    Od: "Dave" <d...@o...pl>

    Użytkownik "Renata Gołębiowska" <R...@a...waw.pl> napisał w
    wiadomości news:slrnckelcs.8d2.Renata.Golebiowska@154-moo-7.acn
    .waw.pl...

    > Jaki?

    > Nie jesteś sam:)

    dziwne bo dla mnie ten bank tez jest spalony :-)
    (od czasu uzerania sie z wyplata lokaty...)

    D.

  • 9. Data: 2004-09-15 16:22:58
    Od: b...@p...onet.pl

    > W ktorym banku aktualnie na 12 mies jest najlepsza lokata
    > terminowa na 12 miesiecy ?
    >
    > Pozdr.
    > Adam

    Nordea Profit plus w Nordea Bank Polska - 6% bez podatku - oparta na polisie
    ubezpieczeniowej, min. 10.000 zł.To tak jak tradycyjna lokata oprocentowana
    7,50% i opodatkowana. Możesz ja założyc przez internet
    sprawdź na www.nordeabank.pl

    Mart