  • 1. Data: 2002-04-14 10:58:57
    Temat: Gdzie maestro?
    Od: "Jakub Zak" <c...@p...onet.pl>

    czesc - mam karte maestro w pekao sa ale chce zrezygnowac z tego banku gdyz
    mam jeszcze multibank i mbank, jednak ze wzgledu na czeste wypady do europy
    zach. chcialbym posiadac karte maestro - jaki bezplatny bank daje maestro???
    pytam sie gdyz ze wczesniejszych postow wynika ze lepiej placic maestro niz
    VE lub VC - pozdrawiam

  • 2. Data: 2002-04-14 11:00:50
    Temat: Re: Gdzie maestro?
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    maestro???
    > pytam sie gdyz ze wczesniejszych postow wynika ze lepiej placic maestro

    BZWBK?

  • 3. Data: 2002-04-14 11:24:50
    Od: <z...@p...onet.pl>

    > ...jaki bezplatny bank daje maestro???
    > pytam sie gdyz ze wczesniejszych postow wynika ze lepiej placic maestro niz
    > VE lub VC - pozdrawiam

    LGnet

  • 4. Data: 2002-04-14 11:32:51
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > LGnet

    o no wlasnie :)

  • 5. Data: 2002-04-14 11:42:05
    Od: "Wilczek" <w...@i...com>

    > BZWBK?

    No wlasnie ale czesto widze tutaj opinie z WBK'owska nie dziala...
    Ja nie mialem problemow na Slowacji ale to w koncu nie jest strefa
    Euro. Miales z nia gdzies problemy?

    W ogole jak wypada porownanie bezproblemowosci w placeniu i
    kursow miedzy Maestro WBK i LGNet ?

    Bo z innych Maestro to chyba juz zostalo tylko Citi, PKOSA
    i PBK ale to wsio platne.

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 6. Data: 2002-04-14 11:43:18
    Od: "Robert" <m...@k...wp.pl>

    <z...@p...onet.pl> (news:65ca.0000279a.3cb96701@newsgate.onet.pl):

    > LGnet
    i to z ładnym limitem 5k na gotówkowe

  • 7. Data: 2002-04-14 13:21:46
    Od: "Jakub Zak" <c...@p...onet.pl>

    ok dzieki za szybka odpowiedz - mam jeszcze jedno pytanko a jak jest np z
    chorwacja, slowacja, czechy - tam czym sie bardziej oplaca placic maestro
    LG, Mbank, multibank ???? pozdrawiam

  • 8. Data: 2002-04-14 17:41:59
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    > ok dzieki za szybka odpowiedz - mam jeszcze jedno pytanko a jak jest np z
    > chorwacja, slowacja, czechy - tam czym sie bardziej oplaca placic maestro
    > LG, Mbank, multibank ???? pozdrawiam

    W Chorwacji mozna w zasadzie placic wszystkim... tylko, ze czesto (nawet w
    duzych miastach) nie ma pos'ow, wtedy trzeba miec wypukla. Jak sa pos'y to
    mozna nawet maestro czy VE. Bankomatow malo.
    W Slowenii zazwyczaj maja pos'y i mozna wszystkim placic, ale czasem tylko
    maestro czy MC. Np. stacje beznzynowe OMV. Bankomatow maja za to duzo.
    Czechy - w sklepach mozna generalnie placic karta, ale w knajpach czy
    niektorych hotelach zapomnij (szczegolnie male miasta). Sa za to bankomaty
    (calkiem sporo) i mozna wyplacic kase.
    Najlepiej maestro z tanimi wyplatami z bankomatow, byle nie BZWBK - 3%
    min.10zl !!!

    To tylko moje spostrzezenia wiec prosze sie nie oburzac.
    pzd

  • 9. Data: 2002-04-15 16:35:06
    Od: "Ola" <o...@n...wa.onet.pl>

    Bank Slaski. Maja swoje wady i zalety, pare razy mnie juz zdenerwowali, ale
    jezeli przechodzisz z Pekao SA, to na pewno odczujesz duza ulge. Wiem cos o
    tym.

    Pozdrawiam

    Ola

  • 10. Data: 2002-04-15 16:43:20
    Od: <m...@p...onet.pl>

    BZ WBK - ważność 2 lata, pierwsza bezpłatna, następna 20 PLN (bezpłatne konta
    młodzieżowe i studenckie (do 26 lat) )
    LGnet - ważność 1 rok, pierwsza bezpłatna, następna 10 PLN