  • 41. Data: 2008-03-15 02:26:45
    Temat: Re: Gdzie lokowac stale wplywy?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Tomek" fr5d0e$mqf$...@a...news.neostrada.pl

    > Problem mam nastepujacy. Chce jakos sensownie zdeponowac kase na okres ok
    > 10-15 lat. Zalozenie jest takie, ze zaczynam praktycznie od 0 i miesiecznie
    > dorzucam 500-1000zl. Dobrze by bylo, gdyby w miare prosto dalo sie
    > awaryjnie wyciagnac zgromadzony kapital + odsetki.
    > Co polecacie? Jakies lokaty, konta oszczednosciowe, fundusze?

    Najpewniejsze są nieruchomości a najciekawsze metale kolorowe i szalechetne. ;)
    Najlepsze jest ponoć srebro, ale i najbardziej niebezpieczne. ;) Dobre też są
    dzieła sztuki. :) Najgorsze -- samochody. :) Kilka tygodni temu widziałem
    w salonie ;) (w autokomisie) różne samochody i wyszło mi na to, że Mercedes
    po 10 latach traci 90% wartości.

    A 500-1000 zł to chyba możesz na razie lokować w eurobanku. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 42. Data: 2008-03-15 12:48:42
    Od: "kashmiri" <k...@i...pl>

    Użytkownik "Tomek" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dalo sie awaryjnie wyciagnac zgromadzony kapital + odsetki.
    > Co polecacie? Jakies lokaty, konta oszczednosciowe, fundusze?

    Jeśli masz żyłkę do ryzyka, poszukaj na necie hasła "HYIP".

    Nie wiem o tym za dużo, dopiero niedawno o tym wyczytałem (na
    www.hyip.com) - wygląda bardzo ciekawie - może ktoś na grupie dorzuci jakiś
    komentarz?

    k.