  • 1. Data: 2008-03-11 09:14:48
    Temat: BPH chwale
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Wieksiejszy przelew zdazylo mi sie wieczorem puscic (z przyznanej
    pozyczki niestety, a nie jakies profity...ale duzy dosyc - nascie
    tysiecy).
    Dzis rano telefon - potwierdzenie czy aby napewno chce taka kwote
    przelewac.
    Duzy plus za opieke nad srodkami.

  • 2. Data: 2008-03-11 10:17:04
    Temat: Re: BPH chwale
    Od: KsZZysiek <kszysiek@____tlen.pl>

    > Dzis rano telefon - potwierdzenie czy aby napewno chce taka kwote
    > przelewac.

    Pewnie napisałbys cos zupełnie odwrotnego jakby sie nie dodzwonili, a
    przelew by nie poszedł ...

    --
    Krzysiek, Krakow, http://kp.oz.pl/

  • 3. Data: 2008-03-11 10:22:24
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 11 Mar, 11:17, KsZZysiek <kszysiek@____tlen.pl> wrote:

    > Pewnie napisałbys cos zupełnie odwrotnego jakby sie nie dodzwonili, a
    > przelew by nie poszedł ...

    Zapewne.
    Ale nosze komorke przy sobie.

  • 4. Data: 2008-03-11 11:26:49
    Od: "jb" <a...@o...pl>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    d.googlegroups.com...

    > Dzis rano telefon - potwierdzenie czy aby napewno chce taka kwote
    > przelewac.

    Zadzwonili przed pierwszą sesją wychodzącą czy poczekali do drugiej, aby nie
    budzić klienta?

    Pzdr,
    jb

  • 5. Data: 2008-03-11 11:41:20
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 11 Mar, 12:26, "jb" <a...@o...pl> wrote:
> [...]
    p73g2000hsd.googlegroups.com...

    > Zadzwonili przed pierwszą sesją wychodzącą czy poczekali do drugiej, aby nie

    tak 8;30 - czyli na koniec indywidualnych przed korporacyjnymi -
    zapewne wtedy wyjasniaja takie zatrzymane z automatu niepasujace do
    standardu klienta ewenemety.

  • 6. Data: 2008-03-11 19:29:29
    Od: "kashmiri" <k...@i...pl>

> [...]
    > tysiecy).
    > Dzis rano telefon - potwierdzenie czy aby napewno chce taka kwote

    To Citi jest święty. O transakcję internetową na 10 USD dzwonili do mnie do
    Anglii na komórkę. I to po kilkunastu minutach!

    k.

  • 7. Data: 2008-03-12 01:31:52
    Od: MHCMega <m...@p...wp.blebleble.pl>

    kashmiri pisze:

    > To Citi jest święty. O transakcję internetową na 10 USD dzwonili do mnie
    > do Anglii na komórkę. I to po kilkunastu minutach!

    Pewnie telefon kosztował ich mniej niż 10USD :)
    Pzdr.

  • 8. Data: 2008-03-12 02:29:56
    Od: "JerzyR" <j...@d...pl>

    > Zadzwonili przed pierwszą sesją wychodzącą czy poczekali do drugiej, aby
    > nie budzić klienta?

    do mnie w takiej sytuacji dzwinili ok. 12,40 i przlew nie doszedł tego
    samego dnia do odbiorcy. Było to przed podzialem

  • 9. Data: 2008-03-14 20:49:23
    Od: " lechu" <l...@N...gazeta.pl>

    krzysztofsf <k...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > tysiecy).
    > Dzis rano telefon - potwierdzenie czy aby napewno chce taka kwote

    Hmmm. Trzykrotnie puszczałem "większe" przelewy z BPH
    (...dziesiąt tysięcy) i nikt do mnie nie dzwonił.
    Ale faktycznie zauważyłem, że o ile w wypadku "normalnych"
    przlewów kwota "znika" od razu z konta, o tyle w przpadku tych
    "grubszych" coś się działo dopiero po ok. godzinie.
    Zatem ktoś to ręcznie przeglądał i weryfikował.