  • 1. Data: 2008-03-10 12:09:13
    Temat: przelew
    Od: T...@h...com

    dzien dobry,

    w sobote w banku PKO SA dokonalem przelewu na moje konto w mBanku,
    pieniadze jeszcze nie doszly, jak dlugo trwa taka operacja ?

  • 2. Data: 2008-03-10 12:27:27
    Temat: Re: przelew
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In
    b.googlegroups.com,
    *Użytkownik* wrote:
    > w sobote w banku PKO SA dokonalem przelewu na moje konto w mBanku,
    > pieniadze jeszcze nie doszly, jak dlugo trwa taka operacja ?

    Po pierwsze ustal z jakiego banku korzystasz - zapewne chodzi ci o Pekao SA.
    Po drugie w sobote to ty nie dokonales przelewu tylko go zleciles. Przelew
    zostal wykonany zapewne dzisiaj rano - pierwsza sesja Elixiru.
    Spodziewalbym sie ich w mBanku dzisiaj po 15.00.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 3. Data: 2008-03-10 12:39:26
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    darnok pisze:
    [...]

> [...]
    > Przelew zostal wykonany zapewne dzisiaj rano - pierwsza sesja Elixiru.
    > Spodziewalbym sie ich w mBanku dzisiaj po 15.00.

    Dlaczego po 15? inna sprawa, ze ja też czekam na przelew który powinien
    przyjść pierwszą sesją.

    KJ

  • 4. Data: 2008-03-10 13:14:51
    Od: Jan Strybyszewski <g...@...pl>

    Kamil Jońca pisze:
    > darnok pisze:
    > [...]
    >>

    > Dlaczego po 15? inna sprawa, ze ja też czekam na przelew który powinien
    > przyjść pierwszą sesją.

    Dzis przelew wyslany okoolo 7:00 z Lukasa o 11:00 byl w Eurobanku
    a w mbanku gdzies okolo 12:00-13:00

  • 5. Data: 2008-03-10 14:06:33
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 10 Mar 2008 13:39:26 +0100, w <fr3a5q$o3q$1@alfa.kjonca>, Kamil Jońca
    <k...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Dlaczego po 15? inna sprawa, ze ja też czekam na przelew który powinien
    > przyjść pierwszą sesją.

    Bo mBank ma ostatnio straszne obsuwy i przelewy, które zazwyczaj były w
    okolicach 12-tej, teraz przychodzą grubo po 14.
    Oczywiście o I sesji piszę.

  • 6. Data: 2008-03-10 14:08:18
    Od: "_Mark_" <s...@o...pl>

    > w sobote w banku PKO SA dokonalem przelewu

    W piątek po zachodzie słońca banki przestają działać.
    To taka wielowiekowa tradycja ;)

    pzdr

  • 7. Data: 2008-03-10 16:16:22
    Od: "PiotrF" <3...@w...pl>

    nie przejmuj sięw ING przelew zlecony w okienku trwa 3 dni
    juz zlozylem reklamacje
    oczywiscie po tym jak w koncu laskawie dotarł

    bandziorski bank ten slaski

    Piotr

  • 8. Data: 2008-03-10 22:30:32
    Od: "kashmiri" <k...@i...pl>

    Użytkownik <T...@h...com> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...
    > dzien dobry,
    >
    > w sobote w banku PKO SA dokonalem przelewu na moje konto w mBanku,
    > pieniadze jeszcze nie doszly, jak dlugo trwa taka operacja ?

    ta marudzisz, facet. w anglii taki przelew by doszedl na srode, a w
    szwajcarii moze na czwartek.

    k.

  • 9. Data: 2008-03-10 22:59:19
    Od: Kamil 'czemu' Bista <t...@c...org>

    darnok pisze:
    > Po pierwsze ustal z jakiego banku korzystasz - zapewne chodzi ci o Pekao
    > SA.

    Po czym wnosisz?

    --
    k.

  • 10. Data: 2008-03-10 23:07:41
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 10 Mar, 23:59, Kamil 'czemu' Bista <t...@c...org> wrote:

    > Po czym wnosisz?

    zapewne po tym, ze napisano SA a nie BP .