  • 1. Data: 2008-03-10 12:25:24
    Temat: mbank - przelewy za darmo, do zusu też ?
    Od: "tomtomtom" <t...@o...pl>

    wiem ze przelewy w mbanku poz bank sa za darmo,
    ale czy w dalszym ciagu mam robic przelewy do zus z mbiznes,
    czy tez sa za darmo z ekonta ?

  • 2. Data: 2008-03-10 12:31:18
    Temat: Re: mbank - przelewy za darmo, do zusu też ?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    tomtomtom pisze:
    > wiem ze przelewy w mbanku poz bank sa za darmo,
    > ale czy w dalszym ciagu mam robic przelewy do zus z mbiznes,
    > czy tez sa za darmo z ekonta ?

    Z mbiznes są nadal bezpłatne, natomiast z ekonta nadal kosztują 1zł,
    bo są traktowane osobno jako "przelew do ZUS/US".

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 3. Data: 2008-03-10 12:46:34
    Od: "Robert Wicik" <r...@n...poczta.onet.pl>

    > Z mbiznes są nadal bezpłatne, natomiast z ekonta nadal kosztują 1zł, bo
    > są traktowane osobno jako "przelew do ZUS/US".

    Wg nowej tabeli 0zł
    http://www.mbank.pl/przewodnik/tpio/

  • 4. Data: 2008-03-10 13:04:15
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>