  • 1. Data: 2008-03-10 10:53:35
    Temat: Inteligo - zakmnięcie konta
    Od: "fatrix" <f...@p...W_Y_T_N_I_J_T_Oneostrada.pl>

    Witam,

    Z trudem, ale przechodzę z Inteligo do innego banku.

    Jak wygląda sprawa zakmnięcia konta? Wysyłam im na specjalnym druczku
    wniosek o zakmnięcie konta. Oni w ciągu miesiąca od odebrania go zamykają i
    likwidują dostęp www i kartę? Da się to przyszpieszyć składając np wniosek w
    oddziale PKO BP? Proszę o info, najlepiej kogoś, kto to przechodził.

    Pozdrawiam
    fatrix

  • 2. Data: 2008-03-10 11:48:16
    Temat: Re: Inteligo - zakmnięcie konta
    Od: "Ikselka" <i...@w...pl>

    Użytkownik "fatrix" <f...@p...W_Y_T_N_I_J_T_Oneostrada.pl> napisał w
    wiadomości news:fr34h3$8dt$1@nemesis.news.neostrada.pl...
> [...]
    > i likwidują dostęp www i kartę? Da się to przyszpieszyć składając np
    > wniosek w oddziale PKO BP? Proszę o info, najlepiej kogoś, kto to

    zadzwoń na infolinie to sie dowiesz. I tak musisz zadzwonić zamówić druk.

  • 3. Data: 2008-03-10 11:53:51
    Od: "fatrix" <f...@p...W_Y_T_N_I_J_T_Oneostrada.pl>

    Użytkownik "Ikselka" <i...@w...pl> napisał

    > I tak musisz zadzwonić zamówić druk.

    druczek już mam

    pozdrawiam
    fatrix

  • 4. Data: 2008-03-10 12:15:43
    Od: "Ikselka" <i...@w...pl>

    Użytkownik "fatrix" <f...@p...W_Y_T_N_I_J_T_Oneostrada.pl> napisał w
    wiadomości news:fr37oc$2a3$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "Ikselka" <i...@w...pl> napisał

    > druczek już mam

    to wyślij, upewnij sie że nie ma debetu.
    Wypowiedzeie bedzei z końcem meisiaca

  • 5. Data: 2008-03-10 12:15:52
    Od: "fatrix" <f...@p...W_Y_T_N_I_J_T_Oneostrada.pl>

    Użytkownik "Ikselka" <i...@w...pl> napisał

    > to wyślij, upewnij sie że nie ma debetu.
    > Wypowiedzeie bedzei z końcem meisiaca

    zostawiłem trochę ponad 100 zł

    pozdrawiam
    fatrix

  • 6. Data: 2008-03-10 14:25:14
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "fatrix" fr34h3$8dt$...@n...news.neostrada.pl

> [...]
    > likwidują dostęp www i kartę? Da się to przyszpieszyć składając np wniosek w
    > oddziale PKO BP? Proszę o info, najlepiej kogoś, kto to przechodził.

    Pół roku temu nie można było składać w marmurze ;) PKO BP SA.

    Ale w jakim celu to likwidować? Po wyzerowaniu konta (pobierz tyle pieniędzy,
    aby po najbliższym dopisaniu odsetek i zabraniu za kartę 99 groszy było zero)
    nie będziesz musiał za nie (i za kartę oczywiście też) płacić. :) Ja tak zrobiłem.

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 7. Data: 2008-03-10 15:14:46
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-03-10, Eneuel Leszek Ciszewski <p...@c...fontem.lucida.console> wrote:

    [...]

> [...]
    > nie będziesz musiał za nie (i za kartę oczywiście też) płacić. :) Ja tak zrobiłem.

    Chyba, że przyjdzie im zmienić zasady. A wówczas może się zdarzyć, że
    przeoczysz tą informację i jak Ci naliczą opłaty i wsadzą do BIKu, to
    się nie pozbierasz. :)

    Lepiej nie zostawiać "martwych" kont.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 8. Data: 2008-03-10 17:09:45
    Od: "fatrix" <f...@p...W_Y_T_N_I_J_T_Oneostrada.pl>

    Użytkownik "Wojciech Bancer" <p...@p...pl> napisał

    > Lepiej nie zostawiać "martwych" kont.

    dokładnie :)

    pozdrawiam
    fatrix

  • 9. Data: 2008-03-10 19:03:02
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Wojciech Bancer" s...@p...org

    > Chyba, że przyjdzie im zmienić zasady. A wówczas może się zdarzyć, że
    > przeoczysz tą informację i jak Ci naliczą opłaty i wsadzą do BIKu, to
    > się nie pozbierasz. :)

    > Lepiej nie zostawiać "martwych" kont.

    Lubię ryzyko. ;)

    --