  • 1. Data: 2013-01-23 09:31:42
    Temat: Gdzie lokata 200k na 3-12m?
    Od: t...@g...com

    Hej, czy ktoś może polecić jakąś lokatę, kwota 200k (ew. 2x 100k), okres od 3 do 12
    miesięcy (lepiej dłuższa).

    W miarę możliwości normalne banki a nie wynalazki, im mniej utrudnień i dodatkowych
    warunków przy zakładaniu tym lepiej :)

    Dzięki,
    tr

  • 2. Data: 2013-01-23 10:54:35
    Temat: Re: Gdzie lokata 200k na 3-12m?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail t...@g...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

> [...]
    >
    > W miarę możliwości normalne banki a nie wynalazki, im mniej utrudnień
    > i dodatkowych warunków przy zakładaniu tym lepiej :)

    Obecnie oprocentowanie jest stosunkowo niskie, więc nie wiem czy warto na
    12 miesięcy.

    Na 9 miesięcy możesz wrzucić na lokatę idealna plus w idea banku.

    Oprocentowanie 4,85

    Po 9 miesiącach otrzymasz 7175zł.

    Wcześniejsze zerwanie - utrata w całości odsetek.

    Połączenie lokaty z polisą z tym, że całośc kapitału masz na lokacie, więc
    kapitał w 100% objęty BFG.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Istota, która przez całe życie tworzyła pewne określone wyobrażenie

  • 3. Data: 2013-01-23 13:57:02
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 23 stycznia 2013 09:31:42 UTC+1 użytkownik t...@g...com napisał:
    > Hej, czy ktoś może polecić jakąś lokatę, kwota 200k (ew. 2x 100k), okres od 3 do 12
    miesięcy (lepiej dłuższa).
    http://www.kasawybrzeze.pl/klienci-indywidualni/loka
    ty/lokata-promocyjna-kasawybrzeze

  • 4. Data: 2013-01-23 19:52:11
    Od: "Jarek S." <p...@g...pl>

    ps.com...
    napisał:
    > Hej, czy ktoś może polecić jakąś lokatę, kwota 200k (ew. 2x 100k), okres
    > od 3 do 12 miesięcy (lepiej dłuższa).
    http://www.kasawybrzeze.pl/klienci-indywidualni/loka
    ty/lokata-promocyjna-kasawybrzeze

    Ale miały być normalne banki a nie wynalazki :)

  • 5. Data: 2013-01-24 08:02:37
    Od: b...@g...com

    www.skbank.pl/elokata24
    3 miesięczna 6,45%
    6 miesięczna 6,66%
    12 miesięczna dla nowożeńców 6,80%

  • 6. Data: 2013-02-01 22:44:23
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    b...@g...com napisał(a) :
    > www.skbank.pl/elokata24
    > 3 miesięczna 6,45%
    > 6 miesięczna 6,66%
    > 12 miesięczna dla nowożeńców 6,80%

    Kruczek - zmienne oprocentowanie.
    Ale jest też lokata sezonowa SUPER na 6,75%, tylko że na 3 miechy i
    trzeba posiadać konto.
    http://www.skbank.pl/interlokata-super
    Nie wczytując się zbytnio w regulaminy, konto Plan Internetowy zdaje
    się być darmowe.

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF

    wszystkie możliwości.]

  • 7. Data: 2013-02-01 23:23:57
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2013-02-01 22:44, Zbynek Ltd. pisze:

> [...]
    > http://www.skbank.pl/interlokata-super
    > Nie wczytując się zbytnio w regulaminy, konto Plan Internetowy zdaje się

    Tylko ten Wołomin .... jakoś źle działa na wyobraźnie :D

    Pozdro