  • 1. Data: 2004-10-20 15:01:49
    Temat: Gdzie i jak przenieść KK z Citi.
    Od: "shitiBank" <c...@p...onet.pl>

    Witam,
    kuszony darmowym kredytem na 5xdni chce posiadać dalej KK, sęk tylko, że google
    nie wskazuje mi aktualnej dobrej oferty. Rezygnuje z usług Citka, właśnie
    przysłali mi potwierdzenie rezygnacji. Mam konto w Inteligo od około roku z
    mizernymi wplywami- przelewalem ogony pensji z Citka- tak do 100zł co miesiąc.
    Mam jeszcze konto w Banku ma osobę fizyczną gdzie skierowałem od tego miesiąca
    swoje dochody z tytułu pensji (będą tam wplywy w przedziale 2200- 3000zł) mam
    też w mBanku konto firmowe gdzie różnie bywa miesięczny ruch od 0,00zł do
    kilkunasty tysięcy złotych miesięcznie. Co i jak mam zrobić aby przenieść kartę
    do innego banku, korzystając z jakiejś mega hiper promocji przejściowej i aby
    po promocji nie koztowało mnie tak to dużo jak w Citku. Mogę też oczywiście
    spłacić całe zadłużenie w Citi i otworzyć kartę w nowym banku- tylko jak i
    gdzie. Jestem z Wawy więc chyba wszystkie banki mam pod nosem.

  • 2. Data: 2004-10-21 18:06:21
    Temat: Re: Gdzie i jak przenieść KK z Citi.
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    > spłacić całe zadłużenie w Citi i otworzyć kartę w nowym banku- tylko jak i
    > gdzie. Jestem z Wawy więc chyba wszystkie banki mam pod nosem.

    raiffeisen ma jakąś reklamę TV o zamianie karty na tańszą