  • 1. Data: 2004-10-20 11:33:23
    Temat: konto firmowe - bezplatne lub za kilka zloty
    Od: "prodrive" <t...@p...fm>

    Poszukuje konta bankowego (dodatkowego) dla sp z oo z obsluga internetowa,
    ktore bedzie bezplatne lub za kilka zloty (utrzymanie). Czy ktos ma jakies
    wskazowki?

    Pozdro
    clio

  • 2. Data: 2004-10-20 11:42:09
    Temat: Re: konto firmowe - bezplatne lub za kilka zloty
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    prodrive <t...@p...fm> wrote:
    > Poszukuje konta bankowego (dodatkowego) dla sp z oo z obsluga
    > internetowa, ktore bedzie bezplatne lub za kilka zloty (utrzymanie).
    > Czy ktos ma jakies wskazowki?

    VW Bank direct

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl Najświeższe informacje na temat banków i ich

  • 3. Data: 2004-10-20 13:18:30
    Od: Human Being <p...@p...onet.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > VW Bank direct

    Potwierdzam, to wygodne konto, które kiedyś traktowałem jako dodatkowe
    dla prowadzonej działalności, a ostatnio coraz częściej z niego korzystam.

    --
    Pozdrawia P.I.T.E.R,
    Person Intended for Troubleshooting and Efficient Repair

  • 4. Data: 2004-10-20 14:52:27
    Od: cigi <c...@t...pl>

    prodrive napisał(a):

> [...]
    > ktore bedzie bezplatne lub za kilka zloty (utrzymanie). Czy ktos ma jakies

    ja mam konto w mBanku. jeśli nie robisz zbyt dużo przelewów,
    bo przelew przy koncie firmowym kosztuję 1 pln
    nawet w obrębie mBanku, to mogę Ci polecić ten bank.
    --
    pozdrowionka
    cigi

  • 5. Data: 2004-10-20 14:54:33
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > ja mam konto w mBanku. jeśli nie robisz zbyt dużo przelewów,
    > bo przelew przy koncie firmowym kosztuję 1 pln
    > nawet w obrębie mBanku, to mogę Ci polecić ten bank.

    Od kiedy to mbank obsługuje spółki z o.o. ?

  • 6. Data: 2004-10-20 14:56:52
    Od: "Tomek" <s...@p...onet.pl>

    > ja mam konto w mBanku. jeśli nie robisz zbyt dużo przelewów,

    mBiznes jest dla osób fizycznych a tu sp. z oo. Nie wiem czy sie nada

    Tomek

  • 7. Data: 2004-10-20 17:54:23
    Od: cigi <c...@t...pl>

    Glenn napisał(a):

    > Od kiedy to mbank obsługuje spółki z o.o. ?

    ups, rzeczywiście masz rację. zmyliło mnie to bezpłatne.
    bezpłatnych kont z reguły szukajš osoby prowadzšce 1-osobowš DG,
    przeoczyłem, że chodzi o spółkę :-)
    a swojš drogš ciekaw jestem dlaczego jednoosobowę DG mBank
    obsługuje a spółek nie. jakie warunki musi spełniać bank, żeby
    można było założyć konto dla spółki z oo?

  • 8. Data: 2004-10-21 07:29:39
    Od: "prodrive" <t...@p...fm>

    Użytkownik "Tomek" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > internetowa,

    > mBiznes jest dla osób fizycznych a tu sp. z oo. Nie wiem czy sie nada

    Wlasnie problem polega ze to DG w formie sp z oo. mbank i multibank odpada,
    zobacze jak bedzie w VW.

    Pozdro