  • 1. Data: 2004-10-20 09:53:19
    Temat: MIG a BRKN czy to jest to samo?
    Od: ".::kasia::." <k...@o...pl>

    Witam

    Walczę z bankami o usunięcie mnie ze swoich czarnych list:) Kredyty mam już
    pospłacane ponad rok temu więc próbuję usunąć z ich informacji moje dane.
    Mam pytanie czy MIG (Międzybankowa Informacja Gospodarcza- chyba) a BRKN
    (Bankowy Rejsstr Klientów Niesolidnych) czy to jest ta sama baza? Jeżeli
    ktoś mógłby mnie oświecić jakie jeszcze istnieją bazy (oprócz BIK-u bo tam
    już mam sprawę załatwioną) byłabym bardzo wdzięczna:) bo ja już powoli się
    gubię.

    pozdrawiam
    Kasia

  • 2. Data: 2004-10-20 18:19:13
    Temat: Re: MIG a BRKN czy to jest to samo?
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    ".::kasia::." <k...@o...pl> wrote in message
> [...]
    > już mam sprawę załatwioną) byłabym bardzo wdzięczna:) bo ja już powoli się

    Kasiu, a zdradzisz nam jak usunac dane z BIK-u? ;)

    Maciej