    From: Marek M <m...@w...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: GE Capital Bank - Kredyt 0 % ???
    Date: Tue, 30 Mar 2004 13:16:27 +0200

    Kupując sprzęt w EURO AGD zaproponowano i kredyt 0% obsługiwany przez GE
    Capital Bank. Po miesiącu miał przyjść "książeczka" do dokonywania
    wpłat.Nie przyszła więc interweniowałem kazano mi cierpliwie czekać - i
    doczekałem się najpierw przyszło ponaglenie z naliczonymi odsetkami dopiero
    po kilku dniach formularze wpłat. Panienka z działu windykacji powiedziała
    że nic nie da się zrobić i odsetki trzeba zapłacić. Zapłaciłem.
    Teraz ponowne ponaglenie i znowu odsetki okazało się że bank przysłał mi 8
    zamiast 10 blankietów wpłat - oczywiście mój błąd, ale nadal próbuję.
    Dzwonie do działu windykacji w sprawie odsetek i dowiaduję się bank wogóle
    nie musiał mi wysyłać formularzy. W sumie 6 zł od 1000, 0,6% niby nic ale
    chyba nie był to darmowy kredyt.