  • 11. Data: 2002-03-12 12:35:50
    Temat: Re: GE Bank Mieszkaniowy
    Od: <m...@p...onet.pl>

    > Ale ktory bank za Ciebie zalatwi wpis i wykreslenie z KW?
    >
    > Niestety takich jeszcze nie ma (chociaż może kiedyś), ale nie chodzi mi o
    dyrdanie do sądu i złożenie dokumentów tylko o opłaty, które mnie tam czekają
    za zmianę waluty kredytu - a królewicze i królewny z GE o tym wiedzą i nic nie
    powiedzą. Be!!!!!!

  • 12. Data: 2002-03-12 21:22:32
    Od: "Szymon" <s...@w...pl>

    Witam,

    jutro zapewne skladam dokumenty i to do GE BM wlasnie.

    Jak ktos moze pamieta pisalem tu calkiem niedawno, ze chcialem to juz w
    grudniu zrobic, ale okazalo sie, ze ktoregos tam dnia jakas kobieta nie moze
    sie ze mna spotkac, a next day spadl taki snieg, ze dojazd na Poleczki byl
    niemozliwy.

    Ulga przepadla (ehh...), ale teraz znowu ONI wracaja i jutro podskocze na
    Pl. Zawiszy.

    Tez mi sie nie podoba % (9,40% CHYBA) - no, ale co ja zrobie jak ZADEN inny
    bank nie da mi 90%-95% wartosci nieruchomosci? BZWBK mi da, ale oni maja
    warunki z kosmosu.

    Pozdrawiam,

    --
    SzYmOn

  • 13. Data: 2002-03-13 09:24:21
    Od: "Robert Jaskula" <R...@a...com>

    "Szymon" <s...@w...pl> wrote in message
> [...]
    inny
    > bank nie da mi 90%-95% wartosci nieruchomosci? BZWBK mi da, ale oni maja

    Sprawdz LG. Ja dostalem 90%...
    ____________
    Robert Jaskula
    R...@a...com

  • 14. Data: 2002-03-13 09:38:50
    Od: <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > bank nie da mi 90%-95% wartosci nieruchomosci? BZWBK mi da, ale oni maja

    Uwazaj na tak wysoki poziom finansowania - pomimo, że mówią: "no problem" to
    później wychodzą u nich niezłe klocki. A propos masz okazję zapytać się ich
    dlaczego pobierają tak wysokie oprocentowanie w okresie do momentu wpisu
    hipoteki do księgi wieczystej - jest to aż 2% w skali rocznej, podczas gdy
    średnia stawka na rynku to 1,3% - 1,4%. Oczywiście odpowiedzą że taka stawkę
    wynegocjowali z Towarzystwem Ubezpieczeniowym. Mam na te temat własną teorię.
    Zapytaj się też od kiedy obniżają oprocentowanie kredytu po okresie
    przejściowym. Odpowiem za nich: od momentu przedstawienia przez klienta odpisu
    z KW z PRAWOMOCNYM wpisem hipoteki !!!!!! A dlaczego nie wystarczy im tylko
    zawiadomienie o wpisie hipoteki do KW - też mam włąsną teorię (zresztą zbieżną
    z poprzednią). Powodzenia.

  • 15. Data: 2002-03-13 17:32:11
    Od: Sławomir Mateuszczyk <s...@y...com>

    > Dzięki za informację, pytam się bo słyszałem że mówią klientowi to co chcą
    > (czytaj: co im wygodniej przedstawić), a później wychodzą różne dziwne
    > sytuacje.

    Mili i kompetentni to są w dziale obsługi klienta - wytłumaczą, pomogą wypełnić

    papiery, przyjadą nawet do Ciebie do pracy jeśli tak Ci pasuje. Jeżeli
    masz wątpliwości to nawet dowiedzą się w centrali o szczegóły. Wszystko
    jest OK do momentu kiedy już sądzisz, że czekasz już tylko na przelew.

    Wtedy zaczynają się schody - któryś z papierów źle wypełniony.
    Przyjeżdzam, poprawiam. Czekam znów na przelew. I znów telefon - tym
    razem, że gdzies brakuje podpisu żony. Urywam się z pracy, jadę z
    centrum po żonę do Marek, gonię na Poleczki. Akurat nie ma tej babki co
    do mnie dzwoniła, ale ktoś inny przynosi dokumenty, żona podpisuje w
    jego obecności. Niestety ten człowiek nie ma pojęcia o mojej sprawie -
    mam zadzwonić następnego dnia jak będzie "moja" babka. A czas leci -
    sprzedający już marudzi.

    Od chwili kiedy spodziewałem się dostać przelew a kiedy naprawdę go
    wysłali minęło około dwóch tygodni.

    Ten papier, który był źle wypełniony to właśnie ten co do którego miałem
    wątpliwości i o który człowiek z działu obsługi klienta dowiadywał się w
    centrali jak ma być. Później mnie przeprosił, że go jednak źle
    poinformowano w centrali.
    Slaw

  • 16. Data: 2002-03-14 07:46:45
    Od: <l...@p...onet.pl>

    Kupowałem na rynku wtórnym. W GE byłem 2 razy: podpisać umowę, i wypłacić
    pieniądze. Od momentu złożenia wniosku do wypłaty wszystko trwało równo 8 dni
    roboczych.

    Jedyny kretynizm to brak obsługi kasowej w tym banku. Okazało się, że muszę
    dopłacić jakieś ubezpieczenie (100 PLN) i musiałem jechać z Poleczki do PKO w
    Geancie.

    Kredyt w GE jest drogi i wygodny. Dlatego zamierzam go niedługo refinansować.

    lacer