eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiGE Bank Mieszkaniowy › Re: GE Bank Mieszkaniowy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!poznan.rmf.pl!news.rmf.pl!news.onet.pl!newsgate.onet.pl!niusy
    .onet.pl
    From: <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: GE Bank Mieszkaniowy
    Date: 12 Mar 2002 09:53:13 +0100
    Organization: Onet.pl SA
    Lines: 33
    Message-ID: <2...@n...onet.pl>
    References: <a6keg3$2cft$1@news2.ipartners.pl>
    NNTP-Posting-Host: newsgate.test.onet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: newsgate.onet.pl 1015923193 23786 192.168.240.245 (12 Mar 2002 08:53:13 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 12 Mar 2002 08:53:13 GMT
    Content-Disposition: inline
    X-Mailer: http://niusy.onet.pl
    X-Forwarded-For: 193.41.230.129, 213.180.130.22
    X-User-Agent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.5; Windows NT 5.0)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:169584
    [ ukryj nagłówki ]

    > Wtedy jak ja bralem kredyt, to tam byl najmniejejszy procent
    >
    > v
    >
    > Użytkownik "jaca" <j...@b...pl> napisał w wiadomości
    > news:__ij8.462206$V52.4767936@news.chello.at...
    > >
    > > Użytkownik "vernon" <d...@g...com.pl> napisał w wiadomości
    > > news:a6kbso$2ar3$1@news2.ipartners.pl...
    > > > Ja mialem wziety kredyt. Odczucia bardzo pozytywne, niezbyt wygorowane
    > > > oplaty, nie robia problemow z wojskiem i sa kompetetni.
    > >
    > > ok, opłaty niezbyt wygórowane,  ale to oprocentowanie , naprawdę jest
    > wiele
    > > banków dużo tańszych
    > >
    > > jacek
    > >
    > >
    > >
    >
    >
    Muszę Wam powiedzieć, że od pewnego czasu bacznie śledzę poczynania tego banku
    (jako potencjalny klient). I odczucia mam bardzo mieszane. OK obsługa
    profesjonalna i miła, ale polityka informacyjna banku do luftu. Poza tym mam
    wrażenie, że ciągle starają się grać z klientem w kulki: mało dokumentów, tamto
    bez opłat, szybko załatwimy... A jak przychodzi do konkretów to mam wrażenie,
    że robią ze mnie balona i boją się wprost edukować klienta w sposób rzetelny
    (jeśli by ktoś pytał o przykłady to służę).


    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1