  • 1. Data: 2011-08-20 16:51:10
    Temat: Zamkniecie kart kredytowych (KIS, Polbank, Multi) - procedury
    Od: "Raf" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Hej

    Zapytalem juz w bankach, ale za nim oni odpowiedza to pomyslalem ze zadam
    pytanie na mojej ulubionej grupie ;)

    Jak wyglada procedura zamkniecia kart kredytowych w OF (KIS), Polbanku i
    MultiBanku?

    Glownie, chodzi mi o onformacje w jakim momencie bank wyda __zaswiadczenie__ o
    zamknieciu karty.

    Czy moze byc to w dniu zlozenia dyspozycji i zastrzezenia karty, czy dopiero
    po calkowitym zamknieciu karty (wypowiedzenie, ewentualnie 2 kolejne okresy
    rozliczeniowe)?

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 2. Data: 2011-08-21 07:13:05
    Od: Radex <r...@n...pl>

    W dniu 2011-08-20 18:51, Raf pisze:
> [...]
    > po calkowitym zamknieciu karty (wypowiedzenie, ewentualnie 2 kolejne okresy
    W Polbanku po całkowitym zamknięciu za dodatkową opłatą 29 PLN (z
    wyjątkiem karty złotej).

  • 3. Data: 2011-08-21 07:53:33
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>

> [...]
    > MultiBanku?
    > Glownie, chodzi mi o onformacje w jakim momencie bank wyda

    w multi po 3 pustych (zerowych) wyciągach karta jest uznawana dopiero za
    zamkniętą.
    o dysp. zamknięcia karty chyba wydadzą zaświadczenie, co już może Ci się
    przydać przy ubieganiu się o jakiś kredyt ;)

    --
    pozdrawiam, wromek