  • 1. Data: 2003-05-13 18:14:34
    Temat: Funkcjonalnosc internetowego BPH PBK
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    Czy Klienci BPH PBK moga podrzucic opinie na temat dostepu
    internetowego w tym banku - czy czesto sa jakies awarie techniczne
    (takie jak ostatnio w mBanku:) ), czy funkcjonalnosc tego kanalu
    dostepu jest w jakis sposob "dziwna" albo wystepuja jakies inne
    problemy?

    WAM

  • 2. Data: 2003-05-13 18:16:58
    Temat: Re: Funkcjonalnosc internetowego BPH PBK
    Od: "Marek Dul" <d...@k...net.pl>

    U?ytkownik WAM <n...@n...nopl.pl> w wiadomooci do grup
    dyskusyjnych napisa?:t...@4...com..
    .
> [...]
    > (takie jak ostatnio w mBanku:) ), czy funkcjonalnosc tego kanalu
    > dostepu jest w jakis sposob "dziwna" albo wystepuja jakies inne

    Funkcjonalnosc taka sobie, ja bym duzo zmienil.
    Ale serwis ogólnie dziala i nawet szybko raczej (praktycznie zero
    grafiki). Awarii jeszcze nie widzialem.

    Marek

  • 3. Data: 2003-05-13 20:31:46
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    Marek Dul wrote:

    > Awarii jeszcze nie widzialem.

    no to chyba malo korzystasz, choc ostatnimi czasy faktycznie jest
    lepiej,
    bywaly okresy kiedy awarie zdarzaly sie bardzo czesto

  • 4. Data: 2003-05-13 22:44:09
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    MarcinF wrote:
    > no to chyba malo korzystasz, choc ostatnimi czasy faktycznie jest
    > lepiej,
    > bywaly okresy kiedy awarie zdarzaly sie bardzo czesto

    To chyba jak laczyli systemy BPHu i PBKu

  • 5. Data: 2003-05-14 08:19:46
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Marek Dul"
    > techniczne

    > Funkcjonalnosc taka sobie, ja bym duzo zmienil.
    > Ale serwis ogólnie dziala i nawet szybko raczej (praktycznie zero
    > grafiki). Awarii jeszcze nie widzialem.

    czasem chodzi wolniej ale da sie przezyc.
    brak zlecen stalych (cyklicznych) ale za to jest podglad na karty
    a debetowe karty mozna podpiac do osobnego subkonta na ktore
    z glownego przelewasz sobie tyle ile chcesz zeby karty widzialy.
    *** blad ***