  • 1. Data: 2003-05-13 18:26:53
    Temat: stare pieniążki
    Od: "Zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

    Cześć
    trochę w nawiązaniu do starych obligacji, który to temt poruszył Maciej, ja
    mam z kolei taką sprawę - mam trochę piątek z rybakiem, trochę starszych
    nawet monet (nawet kilka sprzed wojny (żeby nie wzbudzać śmiechu tymi
    piątkami z '75 :)))). Czy jest jakiś katalog w internecie ew. giełda (W-wa i
    ok-ce), gdzie można sprawdzić, ile ten mój trzosik jest wart?

    Z góry dzięki,
    Zbig.

  • 2. Data: 2003-05-13 18:41:52
    Temat: Re: stare pieniążki
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > piątkami z '75 :)))). Czy jest jakiś katalog w internecie ew. giełda (W-wa
    > ok-ce), gdzie można sprawdzić, ile ten mój trzosik jest wart?

    może tu:
    http://e-numizmatyka.pl/

  • 3. Data: 2003-05-14 06:27:10
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik "Zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Czy jest jakiś katalog w internecie ew. giełda (W-wa >i ok-ce), gdzie
    można sprawdzić, ile ten mój trzosik
    > jest wart?

    kup sobie katalog fischera na allegro - chyba za 23 zł
    albo poszukaj tych monet na allegro

    możesz też napisać do mnie na priva, mogę wieczorem sprawdzić katalogową
    wartość monet

    albo po prostu wystaw na allegro, zobaczysz jaka jest rynkowa cena

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 4. Data: 2003-05-15 05:31:34
    Od: "mPa(n)K" <k...@w...pl>

    plusz wrote:

    > albo po prostu wystaw na allegro, zobaczysz jaka jest rynkowa cena

    Na allegro ceny są, jakie są (towar jest warty tyle, ile kupujący jest
    skłonny za niego zapłacić), tym niemniej trudno je uznać za ceny
    rynkowe, gdyż w stosunku do rynkowych często są one mocno przekłamane.
    Pamiętam jakieś starodruki o obłędnych cenach wywoławczych, nijak się
    mających do tego, co mógłby zarządać za taki starodruk przeciętny
    antykwariusz, nawet wystawiając go w aukcji antykwarycznej.