  • 1. Data: 2005-01-30 20:25:33
    Temat: Walutowe a'Vista
    Od: "Pluszaq" <p...@c...pl>

    Witam.
    Spodziewam sie w najblizszym czasie wzmozonego ruchu srodkow z USA w $, mam
    konto w BPH. Z tego co sie dowiedzialem to przelew zagraniczny = 65zl - mam
    konto w PLN - czy wykonujac przelew powiedzmy na 100$ z mojego konta zniknie
    100*kurs_aktualny +65zl czy tez jeszcze jakas oplata?

    Po drugie w druga strone - wplynie mi wplata 100$ na konto w PLN (pomijajac
    oplate wysylajacego) czy za zamiane tych 100$ na PLN jest pobierana jakas
    kwota?

    Pluszaq

  • 2. Data: 2005-01-30 21:49:59
    Temat: Re: Walutowe a'Vista
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

> [...]
    > zniknie
    > 100*kurs_aktualny +65zl czy tez jeszcze jakas oplata?

    65 jak w Sez@mie puścisz. 70 w placówce. I tak jest drogo. Nic więcej nie
    zapłacisz

    > Po drugie w druga strone - wplynie mi wplata 100$ na konto w PLN
    > (pomijajac
    > oplate wysylajacego) czy za zamiane tych 100$ na PLN jest pobierana jakas
    > kwota?

    Nie powinna - do 500zł nie jest pobierana opłata za przelew przychodzący.
    Jeżeli przyjdzie powyżej 500zł opłata wynosi 30zł.

    Darek