  • 1. Data: 2011-05-08 20:24:49
    Temat: Fundusze w ProgressInvestments
    Od: PN <p...@p...pl>

    Cześć,

    Co sądzicie o:

    Superfund SFIO C (USD):

    https://klient.progress24.pl/others/fund/?symb=YmUtY
    DkDHyL0eFEicFkuahMV%60VU2QmUtYDMgblQ7YWgkKWM%2FXV0vH
    2wkdFTsYFE%2FYRLxLCDwLCTvN%40%3C%3C;windowID=

    w Progress Investments.

    Chciałbym w to wejśc tak na 1-2-3 miesiące. Bać się? ;)

    Pozdr>P.

  • 2. Data: 2011-05-08 20:28:22
    Temat: Re: Fundusze w ProgressInvestments
    Od: Piotr <z...@g...com>

    Aha - jesli ten link sie nie wyswietli - to po prostu

    http://www.progress24.pl/notowania-funduszy-inwestyc
    yjnych.dhtml?dB1[sort]=-7&dB1[page]=1&dB1[search]=&d
    B1[show]=1&dB1[range]=0&dB1[id]=&dB1[action]=&dB1[pa
    gin]=0&dB1[sel1]=1&dB1[sel2]=0&dB1[sel3]=0

    --> chodzi o te z najwyzszymi stopami zwrotu za ostatni 1 miesiac.

    A polecicie cos podobnego jeszcze moze (tzn. podobnie wysokie stopy w
    ostatnich 1 - 2 - 3 miesiacach).

    Pozdr.

  • 3. Data: 2011-05-08 20:51:17
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik "Piotr" <z...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > --> chodzi o te z najwyzszymi stopami zwrotu za ostatni 1 miesiac.
    >
    > A polecicie cos podobnego jeszcze moze (tzn. podobnie wysokie stopy w

    jak jesteś w stanie zarabiać na 3 ostatnich miesiącach, to wchodź w ślepo

  • 4. Data: 2011-05-08 20:55:17
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "PN" <p...@p...pl> wrote in message news:4dc6fc0f$1@news.home.net.pl...
> [...]
    2wkdFTsYFE%2FYRLxLCDwLCTvN%40%3C%3C;windowID=

    > w Progress Investments.
    >
    > Chciałbym w to wejśc tak na 1-2-3 miesiące. Bać się? ;)

    a masz wehikuł czasu ? jesli tak to przywieź mi "almanach" z wynikami
    superbowl z 2012,
    chociaż w sumie wystarczy zdjęcie wykresu S&P500, a właściwie to zrób
    zdjecie wykresu czegokolwiek :).

    george

  • 5. Data: 2011-05-08 21:02:31
    Od: Piotr <z...@g...com>

    > a masz wehikuł czasu ? jesli tak to przywieź mi "almanach" z wynikami
    > superbowl z 2012,
    > chociaż w sumie wystarczy zdjęcie wykresu S&P500, a właściwie to zrób
    > zdjecie wykresu czegokolwiek :).

    Sluchaj, jakbym mial - to tez bym na to wpadl ;) Zastanawiam sie jednak
    - czy np. nie mozna tak robic, ze wlasciwie skoro dzisiaj i wczoraj
    idzie ok i w ostatnim miesiacu to jak nie bardzo sie pokwasi w nastepnym
    cos na swiecie - to tez bedzie szlo, a potem - jak zacznie spadac, to
    szybko sprzedac...zle kombinuje?

  • 6. Data: 2011-05-08 21:03:23
    Od: Piotr <z...@g...com>

    > jak jesteś w stanie zarabiać na 3 ostatnich miesiącach, to wchodź w ślepo

    Tak to mozna o wszystkich funduszach i wogole inwestycjach powiedziec,
    chyba nie ma nic pewnego oprocz podatkow ;)

    Ale realnie - skoro idzie tak dobrze jak dotad, jakiegos specjalnego
    krachu nie widac - to...a jak zacznie spadac to sprzedawac i tyle...?

  • 7. Data: 2011-05-08 21:05:14
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Piotr" <z...@g...com> wrote in message

> [...]
    > i w ostatnim miesiacu to jak nie bardzo sie pokwasi w nastepnym cos na
    > swiecie - to tez bedzie szlo, a potem - jak zacznie spadac, to szybko

    tak to możesz kombinować na wszystkim.

    george

  • 8. Data: 2011-05-08 21:06:37
    Od: Piotr <z...@g...com>

    > tak to możesz kombinować na wszystkim.

    no tyle, ze te akurat maja jakies niebotyczne stopy zwrotu w ciagu
    miesiaca 17% to duzo wiecej niz cokolwiek innego co znam...gdzie zatem
    haczyk? ze potem jak sprzedac chce to im transakcja zajmie 2 tygodnie
    czy co ;)?

  • 9. Data: 2011-05-08 21:09:14
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Piotr wrote:

> [...]
    >
    > Ale realnie - skoro idzie tak dobrze jak dotad, jakiegos specjalnego
    > krachu nie widac - to...a jak zacznie spadac to sprzedawac i tyle...?

    To jest podstawowa zasada. Kupować jak bedzie rosło, a jak nie bedzie rosło
    to nie kupować. Gdy bedzie spadało to sprzedawać. Ja stosuje te zasady i
    zawsze jestem do przodu.

  • 10. Data: 2011-05-08 21:09:45
    Od: "george" <g...@v...pl>

> [...]
    > miesiaca 17% to duzo wiecej niz cokolwiek innego co znam...gdzie zatem
    > haczyk? ze potem jak sprzedac chce to im transakcja zajmie 2 tygodnie czy

    Jak idą z tak wybranym grotem jak tu

    http://www.progress24.pl/progress-investments.dhtml

    to powodzenia :)

    george