  • 11. Data: 2011-05-08 21:35:25
    Temat: Re: Fundusze w ProgressInvestments
    Od: Piotr <z...@g...com>

    > Jak idą z tak wybranym grotem jak tu
    >
    > http://www.progress24.pl/progress-investments.dhtml
    >
    > to powodzenia :)

    To fok. Tuż przed zwrotem. To by się zgadzało ;)

  • 12. Data: 2011-05-08 21:47:40
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Piotr" <z...@g...com> wrote in message

    > To fok. Tuż przed zwrotem. To by się zgadzało ;)

    mówie o tym którego nie widać...
    pewnie pannom z tyłu drinki pospadały,

    george

  • 13. Data: 2011-05-08 21:48:06
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik "totus" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > To jest podstawowa zasada. Kupować jak bedzie rosło, a jak nie bedzie
    > rosło
    > to nie kupować. Gdy bedzie spadało to sprzedawać. Ja stosuje te zasady i
    > zawsze jestem do przodu.

    dokładnie
    poza tym sam pan Sobolewski przyznał (pewnie mu sie wymsknęło), że w tej
    zabawie trzeba mieć trochę szczęścia

    ja go kiedyś nie miałem: rosło i kupiłem, zaczęło spadać więc sprzedałem, a
    tu q znów zaczęło rosnąć i wymiękłem

  • 14. Data: 2011-05-08 21:49:26
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik "george" <g...@v...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    DkDHyL0eFEicFkuahMV%60VU2QmUtYDMgblQ7YWgkKWM%2FXV0vH
    2wkdFTsYFE%2FYRLxLCDwLCTvN%40%3C%3C;windowID=

    > a masz wehikuł czasu ? jesli tak to przywieź mi "almanach" z wynikami
    > superbowl z 2012,
    > chociaż w sumie wystarczy zdjęcie wykresu S&P500, a właściwie to zrób
    > zdjecie wykresu czegokolwiek :).
    >
    > george

    wizę że mamy takie same marzenia (przynajmniej niektóre) :)))))))))))))
    no i ogladalismy ten sam film:)

  • 15. Data: 2011-05-08 21:51:31
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik "Piotr" <z...@g...com> napisał w wiadomości

    > Sluchaj, jakbym mial - to tez bym na to wpadl ;) Zastanawiam sie jednak -
    > czy np. nie mozna tak robic, ze wlasciwie skoro dzisiaj i wczoraj idzie ok
    > i w ostatnim miesiacu to jak nie bardzo sie pokwasi w nastepnym cos na
    > swiecie - to tez bedzie szlo, a potem - jak zacznie spadac, to szybko
    > sprzedac...zle kombinuje?

    stary, poczytaj Darvasa
    to chyba najlepsza lektura na początek
    imo myslisz w dobrym kierunku, ale bez jakichś konkretnych kryteiów twoja
    własna psychika cie zabije
    to najzupełniej normalne

  • 16. Data: 2011-05-08 21:52:32
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "skippy" <m...@t...moon> wrote in message news:iq735q$kte$1@news.onet.pl...
> [...]
    2wkdFTsYFE%2FYRLxLCDwLCTvN%40%3C%3C;windowID=

    > wizę że mamy takie same marzenia (przynajmniej niektóre) :)))))))))))))

    klasyka :)

    george

  • 17. Data: 2011-05-08 22:00:40
    Od: Piotr <z...@g...com>

    > mówie o tym którego nie widać...
    > pewnie pannom z tyłu drinki pospadały,

    aj no kolego, te z przodu linki to jako żywo od odbijaczy czy tam
    skrzynek z piwem chłodzonych w wodzie...

    ;)

  • 18. Data: 2011-05-08 22:02:26
    Od: Piotr <z...@g...com>

    > stary, poczytaj Darvasa
    > to chyba najlepsza lektura na początek
    > imo myslisz w dobrym kierunku, ale bez jakichś konkretnych kryteiów
    > twoja własna psychika cie zabije
    > to najzupełniej normalne

    moja psyche juz mi nic nie zrobi, po tym co przeszedlem ;))

    a skoro zle mysle, to niemozliwe - na pewno mysle dobrze, tylko ze ktos
    przede mna na to wpadl i oni sie musza jakos zabezpieczyc - tak
    kombinuje, ze pewnie nie tak latwo sprzedac i np. w przypadku jakiegos
    mega szybkiego upadku - sprzedaz moze trwac np. 2 tygodnie czy system
    transakcyjny nie dziala, infolinii nie odbieraja i na maile nie
    odpowiadaja ;)

  • 19. Data: 2011-05-08 22:25:29
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

> [...]
    > upadku - sprzedaz moze trwac np. 2 tygodnie czy system transakcyjny nie
    > dziala, infolinii nie odbieraja i na maile nie odpowiadaja ;)

    tzn wykluczasz takie coś?

    w ciagu ostatnich kilku miesięcy (tylko tylu) byłem swiadkiem zdarzeń:

    - mega szybki upadek
    - mega szybki wzrost
    - wielokrotne zwisy systemy transakcyjnego
    - odmowa realizacji nawet zleceń telefonicznych

    bardzo szybko sie nadziejesz na któryś z tych problemów

  • 20. Data: 2011-05-08 22:27:15
    Od: Piotr <z...@g...com>

> [...]
    > - wielokrotne zwisy systemy transakcyjnego
    > - odmowa realizacji nawet zleceń telefonicznych
    >
    > bardzo szybko sie nadziejesz na któryś z tych problemów

    hmm to wszystko odnosnie Progress Investments? To w takim razie jakies
    zlodziejaszki...

    nie wiedzialem, sadzilem, ze nie - ale tez i nie wykluczalem...