  • 1. Data: 2007-06-17 10:20:16
    Temat: Re: nie dochodzą hasła smsowe z mbanku
    Od: "Klaudiusz Gawlik" <k...@p...onet.pl>

    Witam
    Na forum mBanku pierwsza wzmianka o problemach z smsami [plusgsm]) pojawiła się
    13.06
    Do teraz u mnie nadal nie działa [era, ale numer przeniesiony z orange].
    Ja mam dosyć. Spamu reklamowego mbanku w skrzynce na pęczki, po kilka dziennie.
    A o awarii to ani na stronie www ani w mailu nie raczą łaskawie poinformować.
    Ani przepraszam, ani dziękuję ani nawet pocałuj się w dxxx. Jak zwykle wielka
    reklama zachęcająca do aktywacji haseł SMS.
    Na zgłoszenie problemu dostałem tę samą odpowiedź co autor pierwszej wiadomości
    - "proszę przejść na hasła jednorazowe", taaa - wymaga potwierdzenia smsem.
    Poziom usług taki sam jak konsultantów i doradców, nie mam ochoty z nimi gadać.
    Tymbardziej, że awaria trwa już któryś z kolei dzień.

    Jak dla mnie przegięli. Pora się wynosić

    P.S. ponarzekałem i trochę mi ulżyło :P

  • 2. Data: 2007-06-17 18:18:49
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Klaudiusz Gawlik pisze:
    > Spamu reklamowego mbanku w skrzynce na pęczki, po kilka dziennie.

    Można przecież zrezygnować

    > Na zgłoszenie problemu dostałem tę samą odpowiedź co autor pierwszej wiadomości
    > - "proszę przejść na hasła jednorazowe", taaa - wymaga potwierdzenia smsem.

    Podobno przez mLinię można aktywować listę bez smsa.

    > Jak dla mnie przegięli. Pora się wynosić

    To można zrobić zawsze np BGŻ, Getin, Inteligo, Toyota Bank, CitiOne
    direct etc od wyboru do koloru.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski