  • 11. Data: 2003-12-13 21:24:36
    Temat: Re: Forum mBanku-działa czy nie?
    Od: "S.T." <s...@p...com>

    Użytkownik "Robert" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:brfuu8$59c$1@topaz.icpnet.pl...
    > brfua3$8bk$...@n...onet.pl,

    > I vice versa, wiec tu remis ;)
    Tego nie da się sprawdzić, skoro stare leży :( (choć to logiczne)

    > Oj duzy, ale znaleziono juz wiekszy, cytuje za postem na "nowym":
    >
    > Wyniki szukania nie sa ulozone od najnowszych, przez co nie da sie juz
    > czytac Forum w trybie wszystkich postow razem
    >
    > Przyklad:

    http://test25.mbank.com.pl/cafe/phsearch.php?f=1&sea
    rch=-asdflk&match=1&cate
    gory=0&fldsubject=1&dat=2&date=2&beg=EMPTY&beg_dd=13
    &beg_mm=12&beg_yyyy=2003
    &end=EMPTY&end_dd=13&end_mm=12&end_yyyy=2003
    > To by byla totalna porazka!

    Nie jest aż tak źle, najnowsze posty są na pierwszej stronie,
    tyle że na końcu, najnowszy zawsze pod nr 25.
    Komuś się sortowanie posmerfiło,
    alenie sądzę by tego nie szło poprawić :)

  • 12. Data: 2003-12-13 21:34:29
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    brg01q$f8o$...@n...onet.pl,
    S.T. <s...@p...com>:

    > Tego nie da się sprawdzić, skoro stare leży :( (choć to logiczne)

    Musisz mi uwierzyć na slowo ;)
    Stare jeszcze chodzilo i tak bylo.

    > Nie jest aż tak źle, najnowsze posty są na pierwszej stronie,
    > tyle że na końcu, najnowszy zawsze pod nr 25.
    > Komuś się sortowanie posmerfiło,
    > alenie sądzę by tego nie szło poprawić :)

    Faktycznie! Nie zauwazylem tej (nie)prawidlowosci.
    Dodatkowo porcjuja po 25 postow, a bylo po 30. Kolejny minus.

    --
    Robert

  • 13. Data: 2003-12-13 22:44:34
    Od: "S.T." <s...@p...com>

    Użytkownik "Robert" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
    > brfua3$8bk$...@n...onet.pl,

    > Bo ja nie wiem, czy to jest naglowek. WB cos pisze o tym, ze teraz Forum
    > bedzie na stronie glownej (?)
    Zgroza!

    > Zdecydowanie!
    >
    > Nie tylko to. Jeszcze sie bedzie dluzej ladowac, bo pelno "smieci" ;)
    Mi się wcale nie ładuje do końca, brakuje kilku drobiazgów.
    Potrafisz 'zważyć' tą stronę?

    > Wyniki szukania nie sa ulozone od najnowszych, przez co nie da sie juz
    > czytac Forum w trybie wszystkich postow razem

    Całe sortowanie jest jakieś porypane zobacz jak się 'sortuje drzewo':
    http://test25.mbank.com.pl/cafe/list.php?f=1&collaps
    e=0&sr=dd&pn=1
    sortowanie w ramach gałęzi jest odwrotne - nowe posty
    wciskają się od góry!
    Z odświeżaniem też mam jakieś problemy, nowy post pojawia się w widoku
    listy,
    a 'na drzewo wchodzi' z dużym opóźnieniem

  • 14. Data: 2003-12-13 22:59:19
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    brg4nt$3em$...@n...onet.pl,
    S.T. <s...@p...com>:

    > Mi się wcale nie ładuje do końca, brakuje kilku drobiazgów.
    Bo to na testowym serwerze.

    > Potrafisz 'zważyć' tą stronę?
    Chodzilo mi o te "naglowki".

> [...]
    > http://test25.mbank.com.pl/cafe/list.php?f=1&collaps
    e=0&sr=dd&pn=1
    > sortowanie w ramach gałęzi jest odwrotne - nowe posty
    Godziny sa dziwne.

    > a 'na drzewo wchodzi' z dużym opóźnieniem
    Bo to malo wydajny serwer.

    --
    Robert

  • 15. Data: 2003-12-13 23:19:00
    Od: "S.T." <s...@p...com>

    > brg4nt$3em$...@n...onet.pl,

    > Bo to na testowym serwerze.
    Domyślam się,
    link z jednego obrazka prowadzi do nieistniejącego pliku

    > Chodzilo mi o te "naglowki".
    Mi też, chciałem porównać wagę np.
    strony z watkiem 'umarł banknot' w starym forum (86kB)
    z nową właśnie z tymi 'nagłówkami'

    > Godziny sa dziwne.
    wygląda jakby był podany dodatkowo czas pojawienia się każdej gałęzi,
    tzn. gałązki, bo teraz mamy 'drzewko' a nie 'drzewo'

    > Bo to malo wydajny serwer.
    Bardzo mało, przecież obciążenie też jest zbliżone do zera,
    skoro strona jest jeszcze 'nieoficjalna'

  • 16. Data: 2003-12-14 11:26:12
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    S.T. wrote:
    [....]

    > ps.
    > Niusy Onet też padły i leżą od wczoraj,
    > więc musiałem pokombinować jak się dostać do pbb :)

    A ja cały czas czekam kiedy forum mBanku będzie w postaci serwera newsów
    po prostu. Brak czegoś takiego tłumacza bezpieczeństwem :-(
    Ale jakoś nie chce mi się w to wierzycć
    KJ