  • 11. Data: 2003-02-21 13:18:47
    Temat: Re: Fortisbank
    Od: p...@p...onet.pl

    > burza nad budapesztem i:

    To jest miasto i piszemy z dużej litery.

    > ja pisalem ze problem mial fortis
    > ty pisales ze problem mial euronet, a fortis problemu nie mial

    Fortis nie miał problemu z autoryzacją, ale okazało się, że dane do systemu
    nie dochodziły. To są dwie różne rzeczy.

    > teraz piszesz, ze problem mial euronet i przez to fortis

    I dalej to podtrzymuję.

    > wierzysz bardziej doradcy i jego centrali niz pbb? ;)

    Czytam codziennie pbb, aby zobaczyc, na co narzekają klinci banków i na co
    zwrócic szczególną uwagę przy korzystaniu z usług bankowych. Mając kilkanascie
    kont trudno by było codziennie kontaktowac sie bankami i pytac, co sie zmienilo.
    Najłatwiej rzucic okiem na pbb. A administratorowi systemu w Fortis banku
    opowiadającemu o konfiguracji systemu wierzę bardziej niż pbb.

    Piotrek

  • 12. Data: 2003-02-21 13:34:37
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

> [...]
    > okiem na pbb. A administratorowi systemu w Fortis banku
    > opowiadającemu o konfiguracji systemu wierzę bardziej niż pbb.

    No wiesz - ale mnie jako klienta g. obchodzi czy popsulo sie lacze u
    nich czy u firmy z nimi wspolpracujacej - jesli nie moge _nigdzie_
    wyplacic kasy.

  • 13. Data: 2003-02-21 13:43:27
    Od: s...@p...onet.pl

    > No wiesz - ale mnie jako klienta g. obchodzi czy popsulo sie lacze u
    > nich czy u firmy z nimi wspolpracujacej - jesli nie moge _nigdzie_
    > wyplacic kasy.

    to zrezygnuj i przestań się stresować
    ani ty ich nie chcesz ani oni ciebie nie chcą

  • 14. Data: 2003-02-21 14:36:21
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    p...@p...onet.pl napisał(a):

    > Fortis nie miał problemu z autoryzacją, ale okazało się, że dane do systemu
    > nie dochodziły. To są dwie różne rzeczy.
    przypominasz mi technika z tpsa:
    "panstwa lacze jest sprawne tylko poziom bledow wynosi 100%"
    --
    roberts
    c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt

  • 15. Data: 2003-02-21 15:20:04
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > to zrezygnuj i przestań się stresować
    > ani ty ich nie chcesz ani oni ciebie nie chcą

    A niech mnie nie chca (czy raczej moich pieniedzy). Tylko, ze
    zobaczymy jak sie duzy Fortis wnerwi za wyniki i ich pozwalania albo
    sprzeda co bardziej prawdopodobne. A teraz w bankach do pracy juz nie
    przyjmuja.
    Sami na siebie bicz kreca.... ;)

  • 16. Data: 2003-02-21 19:49:34
    Od: "sceptyk" <s...@N...gazeta.pl>

    blad <b...@W...pl> napisał(a):

    > to widac ze strony www ale kursy do karty VE sa zbojcze.
    > Za granica NIE WOLNO JEJ UZYWAC - chyba ze awaryjnie
    > na pocieszenie masz darmowe wyplaty w Polsce

    stary user a takie BZDURY wypisuje! przejrzyj moje posty z ubieglego lata.
    Testowalem w Grecji - BZ WBK, BRE, ING i Fortis. Dalem sie oczywiscie naciac
    na europejskiej Maestro ING. Fortis byl najlepszy, drugi BRE. Na dowod mam
    slipy, kursy do sprawdzenia w sieci.

    sceptyk

  • 17. Data: 2003-02-24 10:14:57
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "sceptyk"

> [...]
    naciac
    > na europejskiej Maestro ING. Fortis byl najlepszy, drugi BRE. Na dowod mam

    przeciez ja tez testowalem i mam dowody, ze kursy dla VE nie maja nic
    wspolnego z kursami na www.
    *** blad ***

  • 18. Data: 2003-02-24 10:56:09
    Od: p...@p...onet.pl

    Proponuje zakonczyc dyskusje dwoma stwierdzeniami:

    1. Karty Fortisa nie sa rozliczane przez euronet.
    2. Podczas burzy nad Budapesztem my (klienci Fortisa) mamy problemy z wykonaniem
    transakcji.

    Zadowolony ?

  • 19. Data: 2003-02-24 11:21:11
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    > zobaczymy jak sie duzy Fortis wnerwi za wyniki i ich pozwalania albo
    > sprzeda co bardziej prawdopodobne. A teraz w bankach do pracy juz nie

    hehehe - że niby brak twoich pieniędzy wpłynie na wyniki? nie sądzę
    a wyniki za 2002 niczego sobie (w porównaniu z branżą notującą straty)

  • 20. Data: 2003-02-24 12:28:24
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    p...@p...onet.pl napisał(a):

    > Zadowolony ?