  • 1. Data: 2002-01-21 15:11:00
    Temat: Inteligo
    Od: "ROLNIK" <p...@p...onet.pl>

    Oglądam oferte Inteligo i mam jedno pytanie;
    Czy opłaty i regulamin dla osób fizycznych i dla kont firmowych niczym się
    nieróżnią?
    Bartek

  • 2. Data: 2002-01-21 16:40:44
    Temat: Re: Inteligo
    Od: Roman Kubik <W...@p...com.pl>

    ROLNIK <p...@p...onet.pl> wrote:
    > Oglądam oferte Inteligo i mam jedno pytanie;
    > Czy opłaty i regulamin dla osób fizycznych i dla kont firmowych niczym się
    > nieróżnią?

    dokladnie tak.

    pozdrawiam

    romek

  • 3. Data: 2002-01-21 20:27:21
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "Roman Kubik" <W...@p...com.pl> wrote in message

    > dokladnie tak.

    Formalnie nie do końca. Regulamin kont firmowych zawiera pewne zapisy, które
    nie dotyczą kont dla osób fizycznych.

    Jeśli chodzi o opłaty to jest to to samo.

    K. Kowalski