  • 1. Data: 2002-04-05 12:39:16
    Temat: Firma wysylajaca paczki ze Stanow do Polski
    Od: "watha" <w...@c...net>

    Czy zna ktos jakas firme (oprocz PolAmeru) wysylajaca paczki z US do Polski?

    Pozdrawiam.
    watha

  • 2. Data: 2002-04-05 12:46:58
    Temat: Re: Firma wysylajaca paczki ze Stanow do Polski
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "watha"
    > Czy zna ktos jakas firme (oprocz PolAmeru) wysylajaca paczki z US do
    Polski?

    dawniej paczke "wariant xxx" mozna bylo wysylac przez PekaoSA ;-))
    *** blad ***

  • 3. Data: 2002-04-05 12:56:47
    Od: m...@m...uni.lodz.pl (Krzysztof Miodek)

    Dnia Fri, 5 Apr 2002 14:39:16 +0200, watha napisał(a):
    >Czy zna ktos jakas firme (oprocz PolAmeru) wysylajaca paczki z US do Polski?

    UPS.

    Krzysztof Miodek

    University of Lodz | "Never trust a computer you can lift"
    m...@m...uni.lodz.pl | IBM Emerging Markets Program speaker
    http://www.miodek.math.uni.lodz.pl/

  • 4. Data: 2002-04-05 13:56:01
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik Krzysztof Miodek <m...@m...uni.lodz.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:s...@m...math.uni.lodz.p
    l...
    Polski?

    > UPS.

    Nie wiem dlaczego, ale czuje, ze pytajacemu chodzilo o jakis inne firmy niz
    takie w rodzaju UPS.

    Karol

  • 5. Data: 2002-04-05 14:48:11
    Od: "sanisanal" <s...@p...onet.pl>

    Znam .Najtaniej jest zawiesc samemu paczke na terminal cargo na Okeciu.A co
    dalej to chetnie opowiem na priva.
    Pozdrawiam
    Sanisanal

  • 6. Data: 2002-04-05 15:17:28
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    W taki sposob to mozna od razu samemu sobie przywiezc te paczke. Bedzie
    szybciej i taniej :-))
    Po co jeszcze jezdzic na Cargo :-)))

    Użytkownik sanisanal <s...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:a8kd1l$avu$...@n...tpi.pl...