  • 1. Data: 2002-01-17 13:30:25
    Temat: Factoring
    Od: "ROLNIK" <p...@p...onet.pl>

    Sprawa dotyczy sprzedaży za granicę towaru z Polski. W tym konkretnie
    przypadku firma kupująca jest z Holandii, a obsługa finansowa biegnie przez
    Rabobank. Jakich kosztów factoringu mogę się spodziewać przy 30, 60 i 90
    dniowych terminach płatności? Jaki obieg dokumentów jest potrzebny aby takie
    procedury uruchomić? Czy opłaca się szukać w innych bankach?

    Bartosz Paciorek

  • 2. Data: 2002-01-17 14:29:03
    Temat: Re: Factoring
    Od: "Krzysiek" <m...@g...de>

    Witam
    kiedy chcialbys rozpoczac finansowanie faktoringiem, wal na priv

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2002-01-17 14:37:23
    Od: "Krzysiek" <m...@g...de>

    ile robisz obrot brutto z tym odbiorca ??? - to jest kluczowa sprawa