  • 1. Data: 2002-09-26 07:06:51
    Temat: FW: Dlaczego spisuja numer karty
    Od: s...@p...onet.pl (Sebastian Ramatowski)

    Witam,

    Bzdura, nie ma zadnego takiego przepisu. Zwykle widzimisie niedouczonych ksiegowych w
    firmie. Sklep prowadzacy sprzedaz za pomoca kart platniczych nie musi nawet znac
    numeru karty (vide: sklepy internetowe w Polsce obslugiwane np. przez eCard).

    Pozdrawiam,

    Sebastian Ramatowski

  • 2. Data: 2002-09-26 07:13:14
    Temat: Re: FW: Dlaczego spisuja numer karty
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, Sep 26, 2002 at 09:06:51AM +0200, Sebastian Ramatowski wrote:

> [...]
    > pomoca kart platniczych nie musi nawet znac numeru karty (vide:
    > sklepy internetowe w Polsce obslugiwane np. przez eCard).

    Co jeszcze nie znaczy ze da sie wygrac z glupimi wew. rozporzadzeniami
    w niektorych sklepach (vide: AGD Euro obslugiwane przez
    WBK). Niektorzy (wiem oprocz mnie o jeszcze jednej osobie) wiecej tam
    nic nie kupia.

    --

    --w

  • 3. Data: 2002-09-26 07:37:37
    Od: s...@p...onet.pl (Sebastian Ramatowski)

    Wojtek Piecek wrote:

    > Co jeszcze nie znaczy ze da sie wygrac z glupimi wew.
    > rozporzadzeniami w niektorych sklepach (vide: AGD Euro
    > obslugiwane przez WBK). Niektorzy (wiem oprocz mnie o jeszcze
    > jednej osobie) wiecej tam nic nie kupia.

    No, niestety...

    Pozdrawiam,

    Sebastian Ramatowski