  • 1. Data: 2002-09-26 06:21:01
    Temat: mBank, "wznowiona" karta, PIN
    Od: Sławomir Januszkiewicz <n...@w...spamerze.z.crocom.com.pl>

    Mam pytanko do speców od mBanku. Po jakim czasie mBank przysyła PIN
    do wznowionej karty? Karta przyszła 10 dni temu a PINu ani widu, ani
    słychu.

    Nuter

  • 2. Data: 2002-09-26 06:25:56
    Temat: Re: mBank, "wznowiona" karta, PIN
    Od: "Michal" <n...@p...wytnij.fm>

    PIN pozostaje ten sam, karta zreszta jest z tym samym numerem
    Pozdr
    Michal

  • 3. Data: 2002-09-26 06:27:19
    Od: "paulos23" <N...@w...pl>

> [...]
    > Mam pytanko do speców od mBanku. Po jakim czasie mBank przysyła PIN
    > do wznowionej karty? Karta przyszła 10 dni temu a PINu ani widu, ani

    PIN jest taki jaki był i nowego nie przyślą.

    --
    paulos23

  • 4. Data: 2002-09-26 06:50:21
    Od: Sławomir Januszkiewicz <n...@w...spamerze.z.crocom.com.pl>

    kriskel wrote:

    > PIN pozostaje bez zmian. Czyli masz w dalszym ciągu taki, jaki miałeś do tej
    > pory.

    Dzięki wszystkim za odpowiedzi.

  • 5. Data: 2002-09-26 07:27:24
    Od: No Name <v...@w...pl>

    > PIN pozostaje bez zmian. Czyli masz w dalszym ciągu taki, jaki miałeś do tej
    > pory.

    O ile pamiętam, to jest to napisane na kartce, do której jest doczepiona
    karta. Chyba, że ma się "chody" na poczcie i kartę dostarczyli luzem.
    Jeżeli tak było, to dodam, że na tej kartce napisane bywa, że kartę
    należy aktywować (tzw. m-linia). Poprzednią wskazane zniszczyć.
    Prawidłowe użycie karty polega na jej włożeniu we właściwą szczelinę
    bankomatu (najlepiej sieci Euronet) i wykonywaniu instrukcji zgodnie z
    komunikatami wyświetlanymi na ekranie urządzenia. Podczas korzystania z
    urządzenia użytkownik proszony jest o podanie tzw. nru PIN, który
    wprowadza się korzystając z klawiatury urządzenia :-)

    Pzdr: Dogbert

  • 6. Data: 2002-09-26 07:30:31
    Od: "kriskel" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > słychu.

    PIN pozostaje bez zmian. Czyli masz w dalszym ciągu taki, jaki miałeś do tej

    Pzdr
    kriskel

  • 7. Data: 2002-10-01 15:00:53
    Od: Ra-Ash <r...@p...onet.pl>

    Michal wrote:

    > PIN pozostaje ten sam, karta zreszta jest z tym samym numerem

    Upsss to moja ładniejsza połowa sie zdziwi jak jej przyjdzie karta ;-)
    Pin zapomniała bo nie wybierała gotówki z bankomatów wogóle przez rok,
    ale ostatnio stwierdziła, że pin by sie przydał ... no to mam
    przechlapane zapomniałem ją
    o w/w wymienionym fakcie uprzedzić ;)
    BTW jak zmienic PIN do karty mBanku ??
    Pozdr