  • 1. Data: 2010-03-04 15:49:26
    Temat: [press] opcje walutowe wracaja...
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    http://firma.onet.pl/2137066,wiadomosci.html

    tym razem pod przykrywka edukacji ;)

    "W interesie polskich banków na pewno nie leży to, by doprowadzić
    do upadku firmy, które są ich klientami"

    a jak sie zaczela zadyma, to kto wypowiadal firmom kredyty
    obrotowe doprowadzajac je do utraty plynnosci/upadlosci
    i wykorzystywaly opcje? najpierw zgnoili gospodarke a teraz
    udaja aniolki...

  • 2. Data: 2010-03-04 16:00:30
    Temat: Re: [press] opcje walutowe wracaja...
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Paweł" news:hmokv0$hpj$1@atlantis.news.neostrada.pl

> [...]
    > obrotowe doprowadzajac je do utraty plynnosci/upadlosci
    > i wykorzystywaly opcje? najpierw zgnoili gospodarke a teraz

    Dziwisz się temu? Dla mnie to co się obecnie dzieje na PLN to nic innego jak
    powtórka z ubiegłorocznej rozrywki...
    Ile firemek natnie się na opcje walutowe - czas pokaże.

  • 3. Data: 2010-03-04 17:40:18
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Valdi" <V...@v...pl> wrote in message
> [...]
    > jak
    > powtórka z ubiegłorocznej rozrywki...
    > Ile firemek natnie się na opcje walutowe - czas pokaże.

    Musza wywolac psychoze, ze zlotowka juz tylko bedzie sie umacniac. Jak
    wiekszosc im uwierzy to wtedy nagly zwrot, a o to nie bedzie trudno bo dlug
    Polski rosnie w piorunujacym tempie, co pewnie po pewnym czasie bedzie
    sprzyjac wywolaniu efektu 'greckiego'. Polska ma wlasna walute, to bedzie ja
    mozna latwo oslabic przy odpowiednim 'klimacie' i znow sporo zarobic.

  • 4. Data: 2010-03-04 19:00:41
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    Krzysztof wrote:

> [...]
    > bedzie sprzyjac wywolaniu efektu 'greckiego'. Polska ma wlasna walute, to
    > bedzie ja mozna latwo oslabic przy odpowiednim 'klimacie' i znow sporo

    zanim nastapi zwrot na PLN, to jeszcze wylowia jeleni na hipoteki:
    http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,7625611,Chcesz_w
    ziac_kredyt_na_mieszkanie__Zaczekaj__Za_chwile.html
    znow ludzie wezma kredyty przy silnym PLN na 110% LTV i po zwrocie bedzie
    placz i zgrzytanie zebow.