  • 1. Data: 2006-07-19 17:27:53
    Temat: [mBank] mPlan hipoteczny - nabici w butelkę....
    Od: Jojo <j...@o...pl>

    Witam,

    mBank - kredyt hipoteczny.
    Moi znajomi właśnie wzieli kredyt. W momencie podpisywania umowy mieli
    2.75% (12.07.2006 czyli tydzień temu). Dziś dostali środki na konto z małym
    prezentem w posataci oprocentowania 3.05%. Próbowali się kontaktować z
    bankiem i oczywiście ... nie ma z kim gadać ... nikt nic nie wie... no
    rozpacz czarna tylko.
    Oj, dało mi to do myślenia bo mój wniosek o kredyt też tam leży i czeka na
    uzupełnienie dokumentów...
    Jak czytam umowę to nasuwa mi się tylko to: A teraz drogie dzieci
    pocałujcie mBank w d__ę....

    --
    pozdrawiam, Janusz. Poczta: j...@o...pl

  • 2. Data: 2006-07-19 17:56:04
    Temat: Re: [mBank] mPlan hipoteczny - nabici w butelkę....
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Wed, 19 Jul 2006 19:27:53 +0200, w
    <103vf04rs4a5i$.1rvlen0j7v3jk.dlg@40tude.net>, Jojo
    <j...@o...pl> napisał(-a):

    [...]

    Wysyp postów szybciej niż myślałem? ;>

  • 3. Data: 2006-07-19 19:57:18
    Od: z...@p...onet.pl

    1 lipca mBank jak 90% bankow w Polsce zmienil oprocentowanie. Tak wiec, jesli
    klienci podpisali umowy przed 1 lipca a uruchomili po 1 lipca, to miala miejsce
    taka sytuacja jaka opisujesz.
    Ale to nie jest zla wola mBanku.
    A Ty teraz mozesz spac spokojnie. Tak szybko znowu nie podwyzsza.
    Teraz kolej na Multibank.

  • 4. Data: 2006-07-19 20:31:54
    Od: "XYZ" <x...@x...wp.pl>

    Użytkownik "Jojo" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    | uzupełnienie dokumentów...
    | Jak czytam umowę to nasuwa mi się tylko to: A teraz drogie dzieci

    Wg mnie wszystko dlatego ze udzie analizuja i analizuja oferty roznych
    bankow.
    Wyszukuja ten jeden naj naj najlepszy i co sie okazuje, nie sprawdzaja i
    pytaja kiedy byla ostatnia podwyzka stop
    procentowych. Wg mnie bank nie bedzie informowac potencjalnego klienta zeby
    zaczekal i wogole ze bedzie drozej.
    Ja zrobilem tak samo, bylem podjarany oprocentowaniem ale dzieki bogu
    podwyzka nadeszla nie po 3 dniach ale po 6 miesiacach.

    XYZ

  • 5. Data: 2006-07-20 15:40:36
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 19 lip o godzinie 19:27, na pl.biznes.banki, Jojo napisał(a):

> [...]
    > 2.75% (12.07.2006 czyli tydzień temu). Dziś dostali środki na konto z małym
    > prezentem w posataci oprocentowania 3.05%.

    http://www.mbank.com.pl/promocje/stac_cie/kredyt.htm

    BTW: "stare kredyty" z np. 2004r. też "podrożeją" jeżeli ich poziom opiewa
    w umowie na np. 3,70% w CHF? IMO nie - ale to tylko IMO ;)))
    Jeżeli w tych kredytach miałaby się zmienić stopa to powinna się ...
    obniżyć - skoro w umowie jest zapis że to zmienna stopa, ale ... ;)))

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany