  • 11. Data: 2005-07-06 05:29:01
    Temat: Re: Eurokonto - pekao SA + pakiet "pomocny" Elvia - czy to dziala?
    Od: Krzysztof Kosminski <k...@n...gazeta.pl>

    Dnia Tue, 05 Jul 2005 17:17:12 -0500, witek napisał(a)
    w <news:daf0td$i0v$1@inews.gazeta.pl>:

    > Cała korespondencja idzie faksem z worda z podpisem wklejanym z gif.
    > Nikt się nigdy nie przyczepił. Zmienianie adresów, wydanie duplikatu
    > karty. Bez problemu, mimo, że w oddziale mnie nigdy nie widzieli i nie
    > zoabczą, bo to nie ja wymyśliłem, żeby całe Eurokonto WWW przenieść do
    > Warszawy.

    Ja nie amm zaufania do nich na tyle, żeby tak robić, odkąd w oddziale
    zaginął PIN do nowowydanej karty. To było kilka lat temu. Później była
    sytuacja, że wysłali umowę do ubezpieczenia NW na mój nieaktualny od
    dłuższego czasu adres, bo wysyłając korespondencję nie zaglądają do
    komputera tylko do jakiegoś tam zeszyciku, w którym mają adresy. Poza
    tym przy tym hałasie, który znam z mojeo oddziału, porozumiewaniu się na
    głos krzykiem w sprawach klientów, podpinaniem różnych kont pod kartę
    IKM itd., po telefonicznych prośbach, to ja wolę nie ryzykować z
    wysyłaniem faksu.

    Choć nie twierdzę, że tak jest wszędzie, to tylko moje odczucia w
    doświadczeniach z V oddziałem w Lublinie i kilkoma innymi.

    > akurat mam odwrotne zdanie.
    > Jak już przeszedłem przez infolinię, to potem już było normalnie.

    Ja wiele od nich nie oczeuję, bo w większości spraw i tak nie mogą
    powiedzieć więcej niż "zapraszamy do oddziału". Taki to bank, w którym
    wszystko załatwia się osobiście, a sam wysyła do mnie e-maile w postaci
    niepodpisanych plików Worda załączonych do e-maila.

    Krzysztof

  • 12. Data: 2005-07-06 16:42:07
    Od: "MrMrooz" <m...@s...gazeta.pl>

    Użytkownik "tarpan" <tokil_usun@interia_tu_tez_usun.pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > Kuszaco wyglada ten pakiet ubezpieczeniowy (Elvia), np takie wizyta
    > lekarza/pielegniarki, holowanie, hydraulik?
    Działa, zamek w drzwiach wejściowych zaczął się zacinać (tzn. po kilku
    próbach udało się go otworzyć). Telefon do infolinii Pekao, gdzie chciałem
    się zapytać czy mogę to zrobić skończył się umówieniem ze ślusarzem. Tak jak
    stało na papierach musiałem zapłacić za nowy zamek, za który podobną kwotę
    (jak nie większą, bo udało się bez faktury) i tak bym musiał wydać.
    Kolega, który ma coś z Elvią wspólnego, mówił, że ostatnio coś zmieniali -
    np. przy droższym koncie nie zapłaciłbym nawet za zamek teraz - ale przyznam
    że nie sprawdzałem tego.

    Fakt, że następnego dnia dzwonią z Elvi i się pytają o ocenę fachowca.

    Pozdrawiam
    Michał M

  • 13. Data: 2005-07-06 19:06:18
    Od: "Nieradek" <n...@p...onet.pl>

    MrMrooz wrote:

    Użytkownik "Nieradek"

    > To fakt, upierdliwe, ale jest to wymóg bezpieczeństwa - no bo skąd
    > mają wiedzieć, że ty to ty?

    Obiektywnie rzecz rozpatrujac to prawda, ale powyzsze 'odkrylam' w momencie
    kiedy chcialam zmienic wysokosc limitu miesiecznego i pani z infolinii
    zakomunikowala mi, ze zaraz do mnie zadzwoni. Wtedy to doznalam olśnienia,
    ze dzwonic to sie pewnie dodzwoni, ale juz nie do mnie ;-)

    > To chyba normalne, cięzko pamiętać jeszcze o takich pierdołach,
    > swoją drogą, to trudno być pod starym i nowym telefonem, zwłaszcza że gdy
    > jeden je ze starej a drugi z noweh firmy :-)

    Tym bardziej, ze posiadanie w jednym momencie jednego i drugiego często bywa
    niemozliwym do spełnienia. A stacjonarny telefon nie towarzyszy nam zwykle
    poza domem ;-) dlatego tez ja zwykle nie podaję takowego do kontaktow.

    > Nie pamiętam, czy przypadkiem nie można podać dwóch telefonów
    > (komórka i stacjonarny).

    Tak wlasnie bylo w moim przypadku, ale okazalo sie (w praniu oczywiscie), ze
    moglam podac nawet piec numerow, a i tak Bank uznaje ten jeden jedyny -
    pierwszy od lewej w wypelnionym formularzu. Niestety. Bo na wpisanie
    drugiego numeru juz nie ma miejsca w systemie (to bylo wyjasnienie pani juz
    w oddziale jak sie tam zjawilam - ale raczej niczym dziwnym w TYM banku nie
    jest, ze jak wypelnialam kwit przy rejestrowaniu sie w systemie Pekao24 to
    nikt mi nie zwrocil uwagi, ze niepotrzebnie podaję dodatkowy namiar
    telefoniczny do siebie ;->).

    --
    Pozdrawiam,
    Kasia

  • 14. Data: 2005-07-06 19:40:29
    Od: "tarpan" <tokil_usun@interia_tu_tez_usun.pl>

    > Pytanie1: Co w tym banku moze mnie jeszcze zaskoczyc? (bez zadnych
    > zgrzytow uzywam zestawu mB/VW/Intelligo).

    oj zaskoczyli mnie - na szczescie nie bardzo bolesnie.
    Otoz, siadam dzis testuje. Na poczatek ile czasu idzie przelew z PekaoSA do
    VW na przyklad. Dochodze do momentu wpisania hasla jednorazowego i ...
    prosza mnie o haslo nr 14 z aktywnej listy hasel. Szczerze mowiac nie
    pamietam, kiedy ostatnio tak zbaranialem w zetknieciu z technika
    ;-))))))))))
    Oczywiscie mialem (w pracy) przy sobie przepisane 3 pierwsze hasla i
    oczywiscie nic nie moglem dalej zrobic.
    Uwazam to za duza niewygode koniecznosc noszenia CALEJ listy hasel przy
    sobie. 2-3 najblizsze moge zapisac/zaszyfrowac i miec gdzies przy sobie, ale
    cala liste???
    Oprocz tej oczywistej niewygody, nie mam ZADNEJ kontroli nad tym ile
    numerow/hasel jeszcze mi zostalo do konca listy!! Trzeba notowac???

    Zebyjuz nie bylo ze nic mi sie nie podoba, uwazam interfejs za bardzo
    udany, wydaje mi sie ergonomiczny. Aczkolwiek wielu rzeczy jeszcze nie
    wyprobowalem (drukowanie, historia, raporty, eksporty itp). Wkurza mnie
    troche lista wszystkich lokat ktore sa widoczne na stronie startowej i nie
    mozna tego zmienic, ale jakos to przezyje.
    A i na drugi plus musze przyznac ze w poczcie wewnetrznej dosc szybko
    odpisuja - przynajmniej na niektore pytania.

    pozdrawiam i dzieki za wszystkie opinie.

    rozmawialem z Elvia - niewiele da sie tam uszczknac, moze ewentualnie
    holowanie i hydraulik przyda sie w normalnym zyciu ;-))) Wizyta lekarza i
    pielegniarki tylko po wypadku ;-(((

  • 15. Data: 2005-07-06 19:48:09
    Od: "MrMrooz" <m...@s...gazeta.pl>

> [...]
    > Oprocz tej oczywistej niewygody, nie mam ZADNEJ kontroli nad tym ile
    > numerow/hasel jeszcze mi zostalo do konca listy!! Trzeba notowac???
    Nie, nie trzeba, ale trzeba sprawdzac co jakis czas ile zostało
    wykorzystanych - zakładka bezpieczeństwo i aktywna lista - wtedy wyświetla
    się liczba wykorzystanych haseł.
    Jest to dość istotne, bo kolejną listę można aktywować mając hasło z
    poprzedniej jeszcze (nie wiem czy musi to być ostatnie niewykorzystane).
    Inaczej musisz robić to za pomocą infolinii, która z tego co pamiętam działa
    tylko do pewnej godziny (mama na myśli obsługę ludzką).

    Pozdrawiam
    Michał M

  • 16. Data: 2005-07-06 21:45:45
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    MrMrooz wrote:
> [...]
    > że nie sprawdzałem tego.
    >
    > Fakt, że następnego dnia dzwonią z Elvi i się pytają o ocenę fachowca.

    Pamiętajcie, że ELVIA to nie Pekao.
    Jakość ELVII stoi na znacznie wyższym poziomie niż jakość Pekao.
    Do Elvii nie mogę się przyczepić w żadnym miejscu, a korzystałem z ich
    usług za granicę bardzo często.

  • 17. Data: 2005-07-06 22:15:21
    Od: PiotrekS <c...@c...pl>

    Dnia Tue, 5 Jul 2005 23:02:08 +0200, "Cobra24" <c...@w...pl>
    napisałeś(aś):

> [...]
    >ma 5... wiec bez problemu) - a scislej urwa? mi sie t?umik 4 km od domu
    >jad?c do pracy. Zadzwoni?em do Elvii w ci?gu 30 minut przyjecha?o 4 Panów z
    >lawet?, pok?onili si? w pó?, zapytali grzecznie co sie sta?o (jak nie w
    >naszym kraju). Poczym wci?gneli na lawet? i odcholowiali w wyznaczone
    >przezmnie miejsce. Z tego co sie orientuje to holowanie bezp?atne jest do
    >ok. 150 km - tak wynika?o z rozmowy z jednym z nich. Na miejscu sci?gneli
    >samochód, podziekowali i by?o po sprawie.
    >
    >Na drugi dzie? zadzowni?a jaka? mila pani z Elvii i wypyta?a jak mi sie

    Dobra rzecz ubezpieczenie do konta, również miałem styczność z Elvia ale to
    było 600 km od miejsca zamieszkania, dokładnie 62 km od świecka, miejscowość
    w której popsuł się samochód była oddalona 4 km od miejscowości w której
    "stacjonowali" panowie z pomocy drogowej Elvi, jechali do na ok 60 MINUT
    PS to było jakiś miesiąc temu ;)

    Poland is Mexico in Europe

  • 18. Data: 2005-07-06 22:45:05
    Od: "MrMrooz" <m...@s...gazeta.pl>

    Użytkownik "Nieradek" <n...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:dahigt$1ob$1@news.onet.pl...

  • 19. Data: 2005-07-07 06:20:56
    Od: "Miroo" <m...@R...o2.pl>

    Użytkownik "PiotrekS" <c...@c...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > w której popsuł się samochód była oddalona 4 km od miejscowości w której
    > "stacjonowali" panowie z pomocy drogowej Elvi, jechali do na ok 60 MINUT

    Co siędziwisz? Musieli zrobić sobie dużo kanapek i kawy, żeby cię
    doholować do domu i wrócić - 1200 kilosów :P

    Pozdrawiam
    Miroo

  • 20. Data: 2005-07-07 09:16:27
    Od: PiotrekS <c...@c...pl>

    Dnia Thu, 7 Jul 2005 08:20:56 +0200, "Miroo" <m...@R...o2.pl>
    napisał(a):

    >Co siędziwisz? Musieli zrobić sobie dużo kanapek i kawy, żeby cię
    >doholować do domu i wrócić - 1200 kilosów :P

    Niestety ale nie cholowali nas 600 km tylko 4 km do miejsca z którego
    przyjechali, gdzie była stacja czyli wrócili do pkt wyjścia :D

    Poland is Mexico in Europe
    SPRAWDŹ USTAWIENIA Outlook Express
    http://tinyurl.com/36r6y