eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiEurokonto - pekao SA + pakiet "pomocny" Elvia - czy to dziala? › Re: Eurokonto - pekao SA + pakiet "pomocny" Elvia - czy to dziala?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "Nieradek" <n...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Eurokonto - pekao SA + pakiet "pomocny" Elvia - czy to dziala?
    Date: Wed, 6 Jul 2005 21:06:18 +0200
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 53
    Sender: n...@p...onet.pl@host-81-190-118-192.gdynia.mm.pl
    Message-ID: <dajuh6$hkv$1@news.onet.pl>
    References: <daeqf2$280$1@nemesis.news.tpi.pl> <dahcee$ke3$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <dahcj9$kat$1@inews.gazeta.pl> <dahigt$1ob$1@news.onet.pl>
    <dahmun$1jn$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: host-81-190-118-192.gdynia.mm.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1120763238 18079 81.190.118.192 (7 Jul 2005 19:07:18 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 7 Jul 2005 19:07:18 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:356312
    [ ukryj nagłówki ]

    MrMrooz wrote:

    Użytkownik "Nieradek"

    >> Dodam tylko, ze w takim momencie trzeba znajdowac się pod numerem
    >> tego telefonu, ktory sie zapodalo do kontaktów z infolinią. Niestety
    >> ja swego czasu mialam potezny niefart, ze podalam telefon sluzbowy,
    >> ktory z racji zakonczenia wspolpracy z firma (wlascicielem telefonu)
    >> musialam zdac.

    > To fakt, upierdliwe, ale jest to wymóg bezpieczeństwa - no bo skąd
    > mają wiedzieć, że ty to ty?

    Obiektywnie rzecz rozpatrujac to prawda, ale powyzsze 'odkrylam' w momencie
    kiedy chcialam zmienic wysokosc limitu miesiecznego i pani z infolinii
    zakomunikowala mi, ze zaraz do mnie zadzwoni. Wtedy to doznalam olśnienia,
    ze dzwonic to sie pewnie dodzwoni, ale juz nie do mnie ;-)

    >> Zupelnie wylecialo mi z glowy, ze przed oddaniem telefonu powinnam
    >> byla skontaktowac sie z infolinia i podac nowy namiar telefoniczny
    >> do siebie, bo żeby nowy numer zaistnial w systemie (poprzez kontakt z
    infolinią)
    >> trzeba byc dostepnym w trakcie aktualizowania namiarów zarówno pod
    >> starym numerem jak i nowym - tak mi wówczas wytłumaczono. A że stary
    >> telefon byl juz poza

    > To chyba normalne, cięzko pamiętać jeszcze o takich pierdołach,
    > swoją drogą, to trudno być pod starym i nowym telefonem, zwłaszcza że gdy
    > jeden je ze starej a drugi z noweh firmy :-)

    Tym bardziej, ze posiadanie w jednym momencie jednego i drugiego często bywa
    niemozliwym do spełnienia. A stacjonarny telefon nie towarzyszy nam zwykle
    poza domem ;-) dlatego tez ja zwykle nie podaję takowego do kontaktow.

    > Nie pamiętam, czy przypadkiem nie można podać dwóch telefonów
    > (komórka i stacjonarny).


    Tak wlasnie bylo w moim przypadku, ale okazalo sie (w praniu oczywiscie), ze
    moglam podac nawet piec numerow, a i tak Bank uznaje ten jeden jedyny -
    pierwszy od lewej w wypelnionym formularzu. Niestety. Bo na wpisanie
    drugiego numeru juz nie ma miejsca w systemie (to bylo wyjasnienie pani juz
    w oddziale jak sie tam zjawilam - ale raczej niczym dziwnym w TYM banku nie
    jest, ze jak wypelnialam kwit przy rejestrowaniu sie w systemie Pekao24 to
    nikt mi nie zwrocil uwagi, ze niepotrzebnie podaję dodatkowy namiar
    telefoniczny do siebie ;->).


    --
    Pozdrawiam,
    Kasia


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1