  • 1. Data: 2009-03-02 18:42:50
    Temat: Moje spekulacje na opcjach walutowych ;)
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Się wcale nie dziwie, że tyle firm popłynęło ;)

    Zakupiłem koledze na ebay.co.uk młynek. Jak 'poważny' kontrahent z wyspy
    dostał pytanie, czy by czasem nie wysłał towaru do .pl, odpisał, po kilku
    dniach, że nie wyśle, bo drogo. Jak mu wysłałem pieniądze przez paypal to
    mi je zwrócił i rezolutnie napisał, że sprzedał komuś innemu, bo się
    długo nie odzywałem - oczywiście czekałem na jego odpowiedź czy nie wyśle
    do .pl :) - myślenie i pokrętną dedukcję pozostawiem bez komentarza, bo
    szkoda klawiatury. Mam niestety coraz niższe mniemanie o anglikach :/
    No, ale do rzeczy:

    Narzędzie spekulacji = Polbank VISA Electron
    Partner spekukacji = Paypal

    26.02.2009 Transakcja zakupu za granicą = 368,73 PLN
    27.02.2009 Transakcja zakupy - zwrot = 376,06 PLN

    Kwota transakcji to 72 GBP

    Nie chcę wbijać w szczegóły, bo widać gołym okiem, że przy akutalnych
    zawirowaniach widać niezłe możliwości, tylko proszę uważać, bo już kilku
    na lewych sankach pojechało z opcjami za pazuchą ;)

    Xenocide

  • 2. Data: 2009-03-02 18:58:47
    Temat: Re: Moje spekulacje na opcjach walutowych ;)
    Od: Taddy <t...@i...pl>

    xbartx pisze:
> [...]
    > zawirowaniach widać niezłe możliwości, tylko proszę uważać, bo już kilku
    > na lewych sankach pojechało z opcjami za pazuchą ;)

    Ale jesteś prze-Gość ;-)))))
    Jakby tak zaczelo robic Nasze Państwo, to Paypal i Polbank Visa by
    pewnie zbankrutowały, a ludziom by żyło się lepiej... prawie wszystkim
    człowiekom ;-)))

  • 3. Data: 2009-03-02 19:13:04
    Od: sorden <s...@w...pl>

    Taddy wrote:

    > Jakby tak zaczelo robic Nasze Państwo, to Paypal i Polbank Visa by
    > pewnie zbankrutowały

    Dlaczego niby ?

    --
    in

  • 4. Data: 2009-03-02 19:20:51
    Od: "KAK" <k...@o...eu>

    > 26.02.2009 Transakcja zakupu za granicÄ&#65533; = 368,73 PLN
    > 27.02.2009 Transakcja zakupy - zwrot = 376,06 PLN

    Nie zapomnij zgłosić we wiadomej instytucji zysku ze spekulacji :-)
    Pozdrawiam,
    Kazimierz.

  • 5. Data: 2009-03-02 20:15:26
    Od: "kashmiri" <x...@g...com>

    "xbartx" <b...@h...net> wrote in message

    /.../

> [...]
    > Partner spekukacji = Paypal
    >
    > 26.02.2009 Transakcja zakupu za granicą = 368,73 PLN
    > 27.02.2009 Transakcja zakupy - zwrot = 376,06 PLN

    /.../

    To u mnie wyglądało lepiej. Przytaczam z pamięci, więc liczby wymyślone, ale
    proporcje prawdziwe.

    Narzędzia spekulacji: Citi Visa Credit, Citikonto.
    Partner spekulacji: Moneybookers.

    Przelew z Citikonta do Moneybookers = 3 000 PLN.
    opłata za przelew: 0,50 PLN
    Wpłata z Moneybookers na Citi kartę = 3 000 PLN
    - minus prowizja Moneybookers = -7.50 PLN
    Uznanie karty = 3000 PLN jako "zwrot transakcji gotówkowej"
    + plus "zwrot prowizji za transkację gotówkową" = 90 PLN

    Czas trwania: ok. 5 dni.
    Zysk netto: 82,00 zł.

    Ostatnio zdaje się Citi się wycwaniło - choć system zwraca tę "prowizję",
    następnego dnia cofa to uznanie. Ale założyłbym się, że znajdzie się bank,
    który się nie zabezpieczył...

    k.