  • 21. Data: 2012-07-21 10:24:51
    Temat: Re: Eurobank konto online na główny ROR ?
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    W dniu sobota, 21 lipca 2012 09:53:23 UTC+2 użytkownik SQLwiel napisał:
    > W dniu 2012-07-21 09:51, eisenberg pisze:
    > &gt; Co do mułowatego www - właśnie wykonałem przelew z bieżącego na
    oszczędnościowe - szok! poszło online!
    > &gt;
    > Nie zdziw się, jak Ci przez 3 dni nie zaktualizuje salda, dopóki nie
    > klepniesz F5 ;)

    Zaktualizował sam online. Albo coś usprawnili, albo EB ma dziś dzień dobroci dla
    zwierzątek :D Generalnie ja wysoko oceniam EB (nie pracuję tam ;) ) Gdyby zmienili
    kapitalizację odsetek na KO z dziennej na miesięczną byłby idealny do wpłat keszbeków
    z Mille dzięki ich wpłatomatom księgującym wpłaty online 24h/7

  • 22. Data: 2012-07-21 13:16:26
    Od: SQLwiel <_...@g...com>

    W dniu 2012-07-21 10:24, eisenberg pisze:

> [...]
    z Mille dzięki ich wpłatomatom księgującym wpłaty online 24h/7

    ... a ja dojrzewam do zamknięcia EB. % na depozytach żałosny, interfejs
    niewygodny (trzeba zawsze po ten tf sięgać, nawet żeby sie zalogować, a
    ja leniwy jestem).

    Do wpłat got., to mam pod oknem (dosłownie - splunąć) ING na który(m)
    mam OKO (+Direct), na tymż OKO (wpłaty gotówki bez%, a jest pod domem)
    mam 5.5% chyba do końca roku, dowolna ilość przelewów w miesiącu, karty
    do Directa nie mam, więc wszystko się toczy bezprowizyjnie/bezkosztowo.
    Dodatkowo przesympatyczna i niezwykle rzeczowa pani dyrektor regionalna
    (Katowice, pozdrawiam p. Magdę!).

    Bieżące płatności chyba przeflancuję do BGŻ. Najwygodniejsze logowanie
    jakiego doświadczyłem. Hasła jednorazowe papierowe, co też lubię. Trochę
    ch.we traktowanie eliksirów (po 12:00 już nie wylejesz tego samego dnia,
    chyba, że za 5zł). Wszystko rekompensuje comiesięczna łapówka. Do
    tandemu Optima, znów z dow. ilością przelewów, więc jest OK.

    O mB nie wspominam. Leży tam 200zł na jakieś pilne transakcje na
    serwisach aukcyjnych i "bo nie chce mi się latać zmieniać nru konta,
    gdzie coś mi płacą". (Zapomniałbym: trochę "grubej" kasy na lokatach na
    6.5). Karty brak.

    Na depozyty poluję w Mille. I ta trójka, to w zasadzie mój "typ" na rok
    2012.

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. Sqlwiel.

  • 23. Data: 2012-07-21 19:36:38
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    W dniu sobota, 21 lipca 2012 13:16:26 UTC+2 użytkownik SQLwiel napisał:
> [...]
    > 6.5). Karty brak.
    >
    > Na depozyty poluję w Mille. I ta trójka, to w zasadzie mój &quot;typ&quot; na rok

    Naturalnie de gustibus. Ja np. jak mogę unikam kontaktów z czynnikiem białkowym.
    Jakoś mniej mnie wk...rza awaryjność maszyn niż ludzka niekompetencja. Może dlatego,
    że ludziom trzeba płacić... ;)

    PS Właśnie skończyłem lipcowe zakupy kartą Mille DK. Kasa już na koncie w EB i o
    dziwo, (dnia dobroci dla zwierzątek w EB ciąg dalszy) online przeszła na KO. Jutro
    przetestuję podobnie. Zauważ, że Ty w dni wolne od pracy banków nie zdołasz wpłacić
    cashu na KO. Nie masz debetówki ING więc nie skorzystasz z wpłatomatu. A nawet gdyby
    to... ING w weekendy jest dziwny - właśnie zrobiłem testowo przelew 0,50 zł z k-ta
    direct na OKO i mam te pół złocisza dostępne na OKO, ale data księgowania będzie w
    najbliższym dniu roboczym. Czy będzie procentowało przez niedzielę? ;))